duminică, 15 februarie 2015

Azi te iubesc...Maine te vei indragostii.....De al meu suflet,minunat.....Imi vei canta....Imi vei fredona,iubirea....Atate cuvinte sublime....Scrise numai pentru mine,pentru tine....Ne indragostim zi de zi....De al nostru amor si poezii.....Plin cu flori ,e acest amor.....Vom zambii ....In fiecare zi....Iubirii,sublime....Te ador,iubirea mea....Langa tine voi sta ,doar eu....In fiecare zi te voi alinta ....Cu soapte divine,rupte din amor....Iti imprastii, doar al meu amor....Ca tu sa iti amintesti de.al meu amor si dor .....Te plac ,ma placi ...Dar unde e amorul....De altadat ?......Aici oare este si va ramane .....Aici doar in cuvinte....Presar peste aceste randuri,scrise.....Numai petale de trandafiri....Sa simti  al meu amor....Oriunde ai fi s.au te vei duce.....Suntem numai iubire....Suntem inimi frante....Dorim iubire ,fericire....Te doresc pe tine.....Dorim nebunie....Tu cu mine !

Niciun comentariu: