miercuri, 25 februarie 2015

Las ploaia sa te ude......Sa iti sopteasca intotdeauna,cuvinte dulci ,randuri o mie .....Te vreau langa mine .....In fiecare seara ,in fiecare ceas.....Sa te sarut si pe obraz !.....Vreau sa iti patrund al tau suflet,atat de tare .....Sa imi simti a mea iubire mare.....Niciodata oare ,....Unde esti tu, mare om ? ......Unde se afla al meu barbat ,din trecut....oare unde ,in departare ?......Ne sarutam ,atat de pasional ....In cuvinte ,in amor te am ......Ne daruim cu atat drag, cu iubire ne vorbim .....Ne soptim atatea cuvinte .....Te vreau ,ma vrei ...Si ne dorim atat de mult .....Buzele noastre nu se dezlipesc ,nici o secunda ...Ne.am sarutat de mii de ori ,imaginar dar niciodata real......Ne .am placut de la inceputuri ,am privit acelasi drum ...care ne.a asteptat .....de atata timp....Ne.am regasit ,ne.am iubit fara a ne cunoaste .....Privirea ta ma cheama .....ma atrage incet ,dar sigur .....Te doresc, barbatul meu drag .....Ne.am gasit in viata asta mare .....Suntem pe o scena atat de mare......Atatea aplauze primite ,atatea sarutari divine.....Si mai vreau ,te mai vreau chiar daca te am .......Privesc in gol spre infinit.....Te vreau sublim si putin diferit ......Saruta.ma sa simt si sa vada ,toata lumea .......Amorul nostru de poveste .....Fericire suntem ,doar ......Mi.ai furat inima ,mi.ai smuls.o din piept.....Mi te.ai daruit cu totul .....Te.ai daruit intr.untotul unei mari iubiri .....Ai cunoscut bucuria ,fericirea ...Ai cunoscut sublimul iubirii adevarate ,numai cu mine si langa mine ......Nu lasa sa moara un amor atat de diferit ....Nu lasa negura noptii sa acopere mireasma iubirii noastre ....Suntem sublimul ...mirific e totul ,noi murim si ne nastem zilnic.......Esti sufletul meu ,esti viata mea,esti tandru ,esti ultimul meu romantic !

Niciun comentariu: