sâmbătă, 28 februarie 2015

Si daca de cu ziua se.ntampla sa te vaz......Desigur ca la noapte un tei o sa visez.....Iar daca peste ziua eu,intalnesc un tei ......In somnu.mi toata noaptea te uiti in ochii mei....In ochii mei cei cristalini de suferinte plini....Eu ii ador pe ai tai,care sunt atat de goi....Ochii tai cei verzi,ca un smarald in departari ii pierzi....O noapte linistita iti doresc ,cu rugaciuni ,plecaciuni sa le urmezi....Iubirea tainica sa.ti fie ....In al noptii luceafar feerie....Luceafarul sa te imbie ,o lacrima sa.ti curga pe obraz ...Asa cum mie,suroaie au curs azi ....In seara aceasta gandindu.ma profund la tine....Lacrimile crezi ca si.au mai amintit de mine ?.....De luni de zile ma framant ....In nopti pierdute ,cu ganduri de neintrecut ...Tu esti acolo ,dar unde ma tot intreb ...Sa te gasesc !?....Ascuns de mine si vrei ca sa te pierd ?.....Iubirea mea te va cauta ,in permanenta va urla....Un strigat ratacit ,posibil il vei auzii.....Dar tu ,sa vii doar in noptile tarzii....Cum faci mereu ,cum vii si pleci.....Esti doar in mintea mea,un print  pe care vreau tot sa.l sarut....Si unde o fi adevarul,pe unde se plimba dorul.....Ma posedezi si ma iubesti ...Esti un luceafar atat de scump....Pentru al meu suflet ranit ....Tu nici nu stii a ta apropiere....Cum inima.mi  atat ,de adanc o linisteste .....Ca rasarirea stelei in tacere ....O noapte linistita,dragul meu.....Esti tot ce am ,numai amor !

Niciun comentariu: