marți, 24 februarie 2015

Sterge.mi lacrima......De cu seara....Sterge.mi tot,ce tu doresti......Inima mi.ai calcat.o in picioare......Sufletul departe mi l.ai dus.....Trupul meu, tu l.ai inchis......Si totusi ai vazut in mine ,un vis.......Un vis frumos si sublim.....O dragoste efemera......Iubirea e plina de lacrimi,amare. Tu totusi ai  zambit subtil......In fata acestei mari,iubiri.....Ai indepartat un suflet......Si tu la randul tau  ,ai ramas inchis ....Acolo in vis......Dar, toate sunt trecatoare ......Iluzia,visul,iubirea si lumea......Ramane amintirea.....Trairile intense......Iubirea care merge.....Numai inainte.....Ramai numai  ,acel vis de neatins......Privirea ta, atat de calda....O voi purta ,in suflet ....O vesnicie ......Ramane acele vise spulberate...Scrise pe hartie......Cu tine iubite, de tine,amore.....Care vor fi ,numai pentru tine !

Niciun comentariu: