marți, 24 martie 2015

Iubeste,in fiecare zi ....Iubeste,cat poti tu de mult.....Iubeste,nu dezamagii....Iubeste,fin sublim.....Iubeste.ma pe mine.....Al meu amor nebun....Imi esti acum si peste ani....Zi de zi te port.....In suflet ,te pastrez.....Zilnic iti povestesc si iti vorbesc.....Al meu amor,atat de nefiresc.....Asculta.mi glasul,iubite.....Asculta.mi a mele cuvinte ,in soapte rostite.....Sunt pentru tine ,toate.....In suflet pastrate....Pentru vesnicie.....A mele cuvinte,le regasesti pe toate ....In inima la mine....A ta sunt ,pentru eternitate .....Indragosteste.te acum de toate.....In inima la mine.....Ai sa fi tu.....De mine tu sa.ti amintesti ....Lasa.ma sa te iubesc.....Lasa.ma sa.ti amintesc,mereu....De.al meu amor sublim....Amor ,unic,senzual si atat de dulce....Iubiri nascute si iubite....Zile senine ,numai eforie....Iar eu te iubesc ,pe tine....Pentru vesnicie.....TE IUBESC,DRAGUL MEU ....LANGA TINE VOI STA EU,MEREU !

Niciun comentariu: