luni, 2 martie 2015

Mi.e atat de dor ......De ochii tai ......Ca simt ,ca mor.....In brate sa ma tii......Mi.as dori ,sa sti......Trandafirul meu,tu esti.....Si vreau sa te iubesc,ma crezi ?.......Trupul tau sa.l simt.....In fiecare noapte ,doar in vis.....Sarutul tau sa curga ......Lasciv,pe a mea gura ......In inima mea ,e loc numai pentru tine .....Singurul barbat pe care il iubesc si il doresc .......Iubesc atat de curat ,ca ma vad si ma pierd in ochii tai.....Iubesc adevarat ,pe acel barbat care e minunat......O raza de soare .....Ma incalzeste ....Sa visez ,la barbatul mult visat .....Care pana la urma nu ma doreste.......Eu te iubesc.....Cum n.am mai iubit ......In privirea ta intotdeauna ma pierd.....Si spun sincer,ca m.a durut......M.a durut ,atat de mult ....Ca intr.un final  am pierdut......Am pierdut tot ce inima mea iubea ....Am pierdut amorul care l.am imbinat cu dorul......L.am pierdut in lumea asta mare .....Dar totl e in zadar.....Ca fericirea, nu o vei gasi....Vei umbla zi de zi ...Dupa amor imbatat ...Dupa o farama de iubire ...Care numai eu ti.as fi putut da.....Crede.am ca acea iubire imbietoare ,atat de mare ....Numai in acest suflet mare......Ai fi putut.o gasi.....Iubite,iti voi simtii a ta inima ......Care va bate zi de zi .....Va striga numele meu ....S.au pentru alta ,cine va sti..!?......Oare sunt atat de frumoasa pentru al tau suflet ?....Ador si te vreau .....In vise te mai am ......Ai fost iubirea mea ,prima si ultima....Iubire, atat de mare  poti fi .....Desprins din vis.....Si asternut pe hartie .....Atat sa simti, a mea iubire !

Niciun comentariu: