vineri, 24 aprilie 2015

Buna dimineata,soare.O dimineata insorita ,numai pentru tine amorul meu........O dimineata cu sclipici si cu multi pupici........Sunt fericita ,dragul meu.....Ca m.ai trezit ,tu.......Cu ale tale sarutari pasionale.....Cu atatea mangaieri sublime si fine.....Iubite ,o noua dimineata ,cu tine ....Cu iubirea ta langa mine......Rasari din nou ,langa pieptul meu.....Sunt si voi fi,langa tine .....Sunt al tau suflet mare,sunt de marimea unui soare.....Iubite ,in noptile cu luna ....Tu imi scrii un bilet.....In el ai pus atatea cuvinte si soapte divine .....Iubite ,rasari langa luna.....Iubite,nu vreau sa ma doara ......A ta nepasare ,reala ......Nu vreau sa urle ,amorul meu.....Iubite ,iubeste.ma mereu.....Iubite ,aici suntem TU SI EU......Iubite,revino si adu.mi ....Al tau amor.....Iubite ,sa.l pot iubii.....Asa cum simt....Sclipim atat de tare ....Iubite ,inca o scrisoare sta sa.si ia zborul......Spre tine ,pasare maiastra.....Am pus,in cuvinte ...Multa fericire si un dor nespus de tine.....Iubite nu uita ochii, care te privesc cu mult drag......Iubite ,din nou iti spun ''NU MA UITA ''......Sunt toata doar a ta .......Iubite avem totul si nimic.....Iubite ,un singur lucru avem .....Ne avem pe noi,la bine si la rau.....Si tot amandoi vom fi ,o viata .....Tu doar ,revino la mine pe brate......Iubite,unde suntem ,acum !?......S.au unde vom fi ,maine !?.....Iubite iti mai scriu ,inca o scrisoare ......Din nou ,ti.o voi trimite.....Mereu ,langa tine voi sta eu.....Mereu ,iti voi spune ca mi.e dor......Mereu,suntem TU SI EU......Mereu,in tacere imi vei asculta ,glasul meu......Mereu,ti se va prelinge o lacrima de.a mea ....Pe al tau obraz.....Mereu,vei sterge lacrimile tale ....Cu dorul ,meu......Langa tine ,voi sta doar eu....Eu si cu tine ,cele doua suflete sublime !

Niciun comentariu: