vineri, 10 aprilie 2015

De lung   nesomnu.i in durere.....Iar frumusetea.i e uscata.....De asteptatari si de veghere...Si care.n multa.i suferinta.....Isi face zi din neagra noapte....Si.n aspru pat se chinueste.....Gemandu.si dorurile.n soapte....Mahnirea ei aci.i e strunita ....In stihuri jalnice si grele....Pe care le.au tesut ,cu gandul....La tine ,degetele mele .....De toata bucuria vietii....In sufletul meu nici o struna....N.a mai sunat de cand ma smulse,la el pe brate asezata.....Departe soarta mea.n furtuna....Iar tineretea ,ea.i pustie.....De zambete si de cantare....Si nu mai stiu.....In viata.mi trista....Ca e o zi de sarbatoare.....Caci, fara tine ,despartirea....Desprinse ochii mei cu veghea....Si somnul mi.l rapi ,si numai....Cu bocete.mi umplu urechea ....Mi.am spus durerile la vanturi....Ca omul drag, nu vrea sa asculte ...A mea durere.....Ci vanturile niciodata ...Nu le.au dus celui pentru care ....Le.am tot soptit ,nemangaiata ...Si nici nu mai cutez sa starui.....Nadejdea.mi toata fum si scrum....Sa iscalesc vreau doar aceasta iubire.....Cu tristu.mi nume.....CEA RUPTA DE PARINTI .....Si de trecut.....Cea pururea roaba.n lumi ,posibil straine...Cea pururea fara elan de trai.....Ajunsa roaba.n lume....Sarmana ........Aceste randuri ,sunt scrise....De mana celei ,ce prin ganduri....E sora cu necazul si cu singuratatea.....Plangand sub framantul marii.....Plangand sub baterea de vanturi .....Careia pleoape i se inchid....Si merge zilnic ,pe acelasi drum ......Aceeasi fata dintre randuri......A sperat ,atat de mult ,intr.o dragoste  atat de mare .....A ramas ,trecut ...prezent ...A ramas, atatea intrebari fara raspuns.....A iubit si sa daruit .....Si a dus durerea ,cu iubire.....A crezut ,in omul iubit .....A tacut si a indurat ,amarul.....Si vor fi zile ,multe fara tine.....Vor fi lacrimi atat de amare...Iubite, tot ce imi doresc ...Tu,sa fi bine ...Acolo.n departare ....!

Niciun comentariu: