duminică, 12 aprilie 2015



Mi.e dor, de noi,iubite.....Mi.e dor, de soare si de ploaie....Mi.e dor ,de frumos si de urat.....Mi.e dor ,de inceput......Mi.e dor,si iar mi.e dor.....Mi.e dor de toate....Cu tine imi este bine.....Din zi si pana.n ,noapte.....Aici cu tine si maine.....Si.n alta zi ....Cu tine ,toate sunt sfinte si le petrec.....Cu tine,sunt ,eu.....Tu soare,eu ploaie....Tu si eu amandoi....Noi suntem izvoare ....Ascunse in paduri.....Noi suntem atat de diferiti....Noi, detinem atat frumosul si cat uratul.....Noi suntem pamant sfant....Noi si cer ,atat de binecuvantat.....Noi suntem ,o torta .....Dragul meu.....Care va arde ,mereu.....Va arde,si ale noastre inimi ....O data cu ea....Ale noastre ,suflete frumoase....Ale noastre inimi ,mladioase....Ale noastre ,ganduri intelepte....Ale noastre ,trupuri drepte.....Te.am iubit si te iubesc.....Te voi iubii ,intelept....Voi diviniza ,amorul.....Intotdeauna il voi scrie, cu drag.....A noastra iubire ,fara de pacat.....Iubim si tot ne.ndragostim !

Niciun comentariu: