marți, 7 aprilie 2015

Te voi astepta ,inca o noapte.....Dragostea mea.....Te voi astepta ,in lumina stelelor........Iubirea mea......Te voi astepta,langa luna.....Ca sa.ti spun ,NOAPTE BUNA .....Un somn dulce si aromat .....Langa al meu trup ,atat de infierbantat .....Inima sta sa explodeze.....Mintea ,vrea sa viseze.....Sufletul ,te vrea si el.....Bratele,adora trupul tau......Iar eu, veghez la toate....Ca.n fiecare noapte.....Si las gandul sa zboare ,il trimit in.departare......La tine ,soare......Stai asezat langa luna....Ma privesti si nu.mi vorbesti....Doar imi asculti,al meu glas.....Si te lasi purtat ,de imaginatie....Te lasi dus, in vise.....Le cuprinzi ,cu ale tale brate.....Si ma chemi,sa ma acoperi ....Cu ele toate....Lasi pasiunea,sa invaluie a noastra dragoste.....Lasi minunea,sa ne duca ...Sus,acolo intre stele ....Ca sa ne dezmierdam cu ele......Saruta.ma iubite .....Saruta.ma ,de noapte buna.....Saruta.mi al meu chip.....Pana ma ridici,la stele.....Cauta.ma iubire,sunt asezata intre ele.....!

Niciun comentariu: