joi, 28 mai 2015

Cu tine toate.s frumoase......Sunt atatea clipe minuunate ......Curtate,parfumate......Langa tine ,e atat de bine....Ma simt ,extrem de iubita.....Sunt fericita ,doar cu tine.....Aproape de tine ,e iubirea ....Langa tine ,la brat e fericirea.....Aproape si in noi, e nebunia.....Te.am zarit ,in departare.....Am strigat ,a ta dragoste.....A ramas uimita si ea......A ramas inmarmurita ,ca doar eu sunt fericirea......Te.ai apropiat ....In brate tu,m.ai luat.....Si mai purtat peste tot ....Si mai iubit ,dragul meu......Cum nu ai mai iubit pe nimeni.....Ca doar cu mine ,sti sa iubesti ...Ca doar trupul meu ,ti.a dat cel mai bun ingredient ,,amorul sublim,,......Ca doar eu,sunt nebunia ta .....Ca doar eu, sunt fericirea intruchipata ,a sufletului tau.....Sunt bucuria ,splendoarea ta .....In asta viata, doar a ta .....Sunt numai iubire si al tau noroc......Te ador ,iti ador trupul......Te iubesc  si imi placi.....Iti simt amorul aproape.....Te simt la fel in fiecare noapte...Esti doar al meu ,iubit ,zeu ,imparat ......Esti norul care ma va acoperii.....Iti vei asterne, mantia instelata peste al meu trup alb si gol......A ta pentru vesnicie...A ta frumoasa foc.....Frumoasa si sublima ,pentru al tau suflet.....Printesa ta,pentru eternitate.....Sunt noaptea ta ,albastra .....Sunt purtata de al tau sarut ......Iubire,ma ai numai pe mine ...Asa patimasa de atata amor ,iubire curata .....Iti voi fi in asta viata ,nebunia care se va plimba prin mintea ta ......Noapte de noapte si zi de zi .......Tu, iubite ...Tu, care vei urla dupa al meu amor......Doar stelele si luna te vor auzii.....Ecoul tau ,va venii spre mine...Il voi simtii si auzii......Iubite ,te voi avea si in asta noapte.....Iti voi simtii ,amorul sublim.....Iti voi simtii buzele  ,cum imi vor prelinge trupul ,cum imi va excita trupul divin ....Cel plin de dorinta .....Dorinta ,de tine .....Dorinta ,de a te atinge .....Te a te mangaia .....De a ma putea prelinge ,peste al tau trup cald .......Care e plin de dorinta ,e fierbinte ,dragul meu .....Simt cat de excitanta e iubirea noastra ......Totul ,e minunat ....Simte ,iubirea .....Simte ,dragostea asta care ne inunda ale noastre trupuri dezgolite......Iubite ,sa ai o noapte frumoasa ,plina de dragoste ,inundata de iubire.....Cu multe sarutari lascive.....Si vise umezite de soapte divine .....TE  SARUT  DULCE....LASA.TE  PURTAT  DE MAGIA  NOPTII ,ALBASTRE  .....E ATAT  DE  PARFUMATA  NOAPTEA  NOASTRA  !

Niciun comentariu: