vineri, 22 mai 2015

Este ceva ,care ma inebuneste la tine......Este ceva ,minunat ......Atat de placut .....Este ceva ,sublim......Dar nu am destule cuvinte......Ca sa.ti descriu acele stari......Este ceva frumos ,cu miros de parfum.....MIRACULOS.......E ceva,de nedescris....Dar totusi ,spectaculos......Tu, dai sens ,divinitatii .....Tu, esti intotdeauna minunat ,romantic ,senzual.....Tu,iubite atat de suav......Iubite,esti al meu zeu......Iubite,te ador si te voi striga.....Amore ,doar eu iti voi putea vorbii asa .....Romantic,senzual ...In soapte, pentru totdeauna iti voi vorbii.....Numai asa......Iubite atata senzualitate in cuvinte.....Atata patima imbatata .....Atata dragoste, unica .incorporata in a ei mireasma colorata .....Amor nebun ......Asculta.ma cand iti spun ....Am constientizat ,iubirea ta......Am adus atat de aproape fericirea.....Bucuria si nebunia....Am vrut iubirea sa.mi fie sora ,cu dragostea ....Acel sentiment ,atat de profund......Iubite spune.mi ca ti.a placut ......Iubite,te iubesc foarte mult.....Iubesc si iti ascult tacerea ......O simt ,atat de adanc la mine in suflet......Esti si vei ramane ,a mea nebunie.....Fericire si sublim......Toate le detii,numai pentru mine.....Iubire,asculta cand iti spun.....Tu,amor nebun.....Plin de culoare.....Amor divin....Plin de petale de trandafir.....Tu ,de la inceput ai luat forma unui trandafir .....Ai fost creat doar pentru mine ....Ai fost lasat ca sa te miros ....Si doar tu ,m.ai imbatat .....Cu al tau miros ,placut .....Esti plin de candoare......Si ai un suflet mare.......Esti zilnic,a mea raza de soare.....Ti.am spus astazi,cat de mult TE IUBESC ?......Ti.am spus iubite.....Iar tu ,asculta ce.ti vorbesc ......Iubesc icandescent.....Al tau suflet minunat .....Iubesc si ma prepelesc ,dupa al tau amor imbatat de atata iubire pura......Iubite,ti.am spus ca ,dorul e mare.....Ti.am spus ca uneori ,nu am rabdare......Si astazi te voi indragii.....Tu, iubite sa vii.....Sa vii ,necontenit.....Iubite,tu   al meu suflet vrajit......Suntem vrajiti iubire.....Amandoi la fel......Ca ne purtam o dragoste .....Care e legata si impartita la doi.....Dar astazi ,te.am simtit mai tare....Iubite nu vroiam sa stii ca doare.....Dar,doare a ta nepasare......Iubite ,te ador....Mai mult decat ieri....Iubite ,mi.e foame.....De a ta sarutare.....Amore ,ia.ma in brate.....Umple.mi al meu trup ....Cu a ta dulceata .....Iubite si astazi iti spun ..AMOR,,....Iubite,mi.e tare dor .....Mi.e dor de toate !

Niciun comentariu: