luni, 4 mai 2015

Iubitule ,te chem ...Sa.mi fi aproape .....Iubite ,te scriu.....Si te astern ,mereu.....Te cant ,dragul meu ....Te surprind cu amorul meu....Iubite,alinta.ma ....Tu,mereu...Iubite,TU SI EU.....Esti visul meu,tineresc.....Esti al meu in poezii....In ale mele randuri mii si mii.....Iubite,revino la mine.....Sa te pot scrie ,in versuri.....Iubite suntem ,impreuna....Mereu de mana.....Blanda si batrana ....Dar am, natura....Si mai am , ale noastre inimi.....Iubite adorm ...La piept la tine ....Iubite,suntem ca.n filme....Iubitori si indragostiti.....E soare,suntem raze .....E noapte,suntem vise.....Iubite atata asteptare .....Al meu vis care arde....Am vrut sa.l transform in floare.....Iubite suntem ,culoare.....Soare si luna .....Suntem dragoste nebuna.....Dragoste ,sublima.....Suntem forma visului dintai ,iubire.......Iubite tu,cheama.ma ....Cheama a ta iubire,mare....Sunt aici iubite ,IUBIRE aruncata in zare......Aici sunt......Langa sublimul inteles.....Langa acel suflet gol......Doar eu ,cu mine ......Esti gandul meu,nebun.....Esti spuma marii,iubite......Iar eu ,nisipul miscator.....Iubite ,doar eu te scriu si te voi scrie.....Iubite ,n.am sa te uit.....Dar te voi iubii neincetat ...Atatea zile, cat voi avea ....Voi venera ,amorul......A mea iubire ,o voi purta ....In departari ,zilnic te voi adora.....Ma scald in ,amorul meu....De la rasarit ,pana la apus......Din noapte ,pana.n zi ....Doar a ta sunt......Si iti voi spune ,zi de zi .....A mea dragoste ,nebuna.....Al meu esti acum,si.n infinit......Doar al meu ,barbat minunat.....Nu am sa te uit.....Iubite drag.....Am sa urlu de al tau dor.....De drag ,de a ma vindeca .....De tine ,iubite drag.....Iubeste.ma si asta seara .....Iubite ,iubitul meu de.altadata.....Vino in noapte ....Cat mai aproape.....De al meu suflet mare......Privesc ,poemele mele.....Aceste randuri curate.....Sublime ,trairi.....Adevarate iubiri.....Si atata dragoste muta.....Iubire ,iubeste.ma si asta seara .....Iubeste cum n.ai iubit .....Amor nebun,tu care imi esti.....Din povesti ....Amor ,cuplat cu o mare de iubire......Acorda.mi momente tacute .....Langa al tau suflet minunat .....Si plin de mister......Atata fantezie ,in amorul nostru.....Atata mister si poezie.....Iubite te astept si asta seara .....Langa al meu suflet .....Vino iubite,ca mi.e dor ....Nu uita al meu amor ....Scris ,tatuat pe a ta inima .....Pe al tau spate l.am scris.....Iubite, hai langa inima mea.....Si simte.mi amorul.....Inima de fata .....Inima de gheata ....Inima curtata si lasata ......Uitata in urma .....De tine parasita .....Atatea, iubiri framantate ......Atatea iubiri ,cautate .....Atatea intrebari fara raspuns......Atatea iubiri, din nou......Amoruri pe acorduri de pian......Amoruri traite si uitate ......Suparari ascunse.....Legate ,uitate in. intuneric .....Povesti, transformate in vise......Scrise ,cu litere de aur.....Amoruri pastrate intr.un cufar de clestar ......Totul e basm ,iubite......Traim iubite ,pentru noi.....Iubite nu am viata nici moarte.....Iubite,traim cu speranta......Iubite,nu vom murii.....Vom fi vesnic, vii.....Indragostiti ,de a noastra poveste......Si dincolo de nori ,tot noi vom fi .....Legati si cununati de a noastra iubire ,care am impartit.o la doi.......Iubite,stralucesti atat de tare .....Zi de zi ,doar tu imi vorbesti .....Tu, imprastii aura ta .....Peste inima mea .....Iubite asculta.mi inima .....TOATA, E A TA !

Niciun comentariu: