vineri, 8 mai 2015

Tu ,iubite mi.ai adus primavara cu a ei ,prietena vara .......In fiecare ceas din anotimp .....Iubite ,ce stiam de tine !?......Iubite esti visul meu ,de amintire vie......Tu,iubite ....Eu ,te am doar pe tine......Tu, iubite ....Doar sa.mi scrii.....Sa ma pot regasii....In acele poeme,poezii.....Iubite,doar sa vii......Oare,ce faci iubite....!?.....Oare,ti.e bine ....Iubite tu mi.ai adus ,iar vara ....Tu,iubite ,ai fost primavara mea.....Vei fi ,toate anotimpurile......Tu,te vei indragostii.....Doar de mine...Esti suflet minunat .....Imi esti,frumos......Iubite esti a mea fericire....Iubite,adu.mi vara ....Cu al tau suflet curat .....Tu doar, ma porti ....Purtata de vant......Sunt indragostita si iubita.....Sunt suava ,in cuvinte......Sunt,amorezata....In,prag de vara .....Iubite,sunt purtata spre nori...De a ta ,adiere......De a ta ,aura.....Iubite,te vad dincolo de paduri ,de munti....Te vad ,dincolo de soare si de luna....Dincolo ,de norii grei......Iubite,suntem doar noi,amandoi......Suntem romantici ,iubite drag......Atat de diafani,in iubire.....Iubite ,am pe cel mai minunat barbat......Suntem,tot ce nu am stiut noi, sa fim......Suntem amor curat....Suntem,tablou pictat......Spune.mi al meu romantic.....Canta.mi pe strune de vioara.....Canta.mi ,a noastra serenada....Canta si incanta ,in rime si poezii......Al nostru amor ,atat de pur......In versuri aseaza ,amorul......Si dorul si iubirea .....Iar eu sa pot purta, iubite ,,NEBUNIA,,.....Suflet curat imi esti.....Aici si in acele vise ,povesti......Iubite te mai regasesc ....Langa ale mele povesti.....Pline de amor sublim.....Pline de dor.....Totul e fantezie in culori......Tu,iubite imi esti....Esti ,al meu print din povesti......Iubim ,plangem ,ne indragostim zilnic,ne bucuram de noi, de soare si, de .a noastra dragoste mare.....Iubim ale noastre suflete.....Iubite,am dus amorul ....Acolo in departare !

Niciun comentariu: