joi, 25 iunie 2015

Amor sublim ,tu m.ai trezit din somnul meu adanc....Iubire frumoasa,clipe de neuitat....Cu tine pe toate ,le impart......Am descoperit ,necunoscutul firav sarut tacut.....Tu, care ai rasarit ,fara a fi udat.....Ai rasarit ,de nicaieri....Tu, raze de soare ai presarat peste al meu trup.....Iubite lasciv ,vreau sa te sarut.....Amor nebun ,vino sa te dezmierd ...In brate la tine ,sa ma pierd......Privesc departe ,privesc cum ploaie ....Privesc stropii marunti.....Si.n gandurile mele ,ma inund.....Ma uda ,ploaia marunta.....Inund ale mele ganduri .....Si iti chem trupul....Sa ma dezmierde iubite, pana.n zori de zi .....Te vreau nebun ,atat de pasional ....Atat de iubitor.....Cu mine tu,sa fi.....Dragul meu puisor.....Atata ploaie ,care cade peste noi....Dar ne.am pierdut ....In a ei ,patima de dor .....Iubire diafana ,ma pierd iara.....Te pierd si pe tine....Dulce povara .....Dulce si indragostita .....Ca soarele de vara .....Iar eu ,atat de minunata ,in a mea dragoste din fiecare noapte .....Ma inec cu iubirea mea .....O port peste tot ,pe tine dragostea mea .....Te cuprind iubire mare.....Vreau sa te duc ,in a mea zare ....Zare indepartata .....Zare atat de imbietoare ....La iubit si la sarutat .....Iubite mai vino ,o.dat .....La mine pe acelasi brat .....Sa te pot iubii,sa iti recit ,numai poezii .....Poezii frumoase....Insiruite pe mantia sa albastra ....Atata dragoste ,dorinta ....Atata pasiune legata ....Atatea cuvinte ,dragul meu ....Vino langa sufletul meu ....Te iubesc si mult imi lipsesti ....Te ador si imi este atat de dor.....Langa tine ,vreau sa poposesc .....Langa al tau suflet .....Vreau sa mor si sa ma pierd ,in eternitatea plina de amor .....Care e doar a noastra ......Iubite si astazi iti spun amorul meu ....Tu,doar simte.l .....Nu.l parasii ,ramai numai langa el !

Niciun comentariu: