sâmbătă, 27 iunie 2015

Astept noaptea,dragostea mea......Astept sa revarsam ,doar amorul in ea....In noaptea mea de catifea....Tu,iubite ma astepti,sa ma asez langa inima ta ......Pe meleaguri necunoscute,tu iubite imi vorbesti....Pe alte taramuri ,tu ma veghezi ....Ma protejezi ,zi de zi .....Din departare ,o adiere trimiti ,spre mine sa o pot simtii....Stiu ,ca esti tu .....Si tot tu ,de la inceput mai iubit ....Nu aai plecat niciunde ,nimic nu s.a schimbat ....Doar,ne.am indepartat.....Ne.am indepartat fizic....Sa putem vedea ,pana unde ne va putea purta, dragostea .....Pana unde ,ar fi putut ea veghea !?....Linistea ,iubirea ,dragostea si toata fericirea ....E doar in noi ,la fel si bucuria de zi cu zi ......Iubite ,aici imi esti .....Aici ,poposeste barbatul ,omul sufletului meu....Langa mine ,de mana cu mine ai pasit in viata ....Pe brate ne.am tinut ,iubite si atat de mult ne.a placut ....Iubire,te.am dorit atat de mult....Nu am atatea cuvinte ca sa.ti spun .....Uneori atat de saraca sunt in ale mele scrieri.....Ma pierd ,in amintire,in trecutul cunoscut atat de bine de mine.....Destinul mi.a rezervat un loc in fata ....Sa pot privii,sa pot auzii iubirea ,amorul care cu ceva timp in urma ,a trecut la tacere.....Dar sentimentele mele ,gandurile care nu.mi dadeau pace ....Care imi zvarcoleau sufletul meu atat de chinuit......Mi.au soptit ,in acea zi....Trebuie sa.i fi alaturi ....La bine si la rau .....Sa nu lasi ca speranta sa moara .....Intr.un final ,vei triumfa ....Iubirea ,va da nastere zilnic la alte iubiri .....Care vor fi destinate ,doar lui ....Singurul suflet minunat ,aparte de alte suflete.....El,va fi unic ,unic pentru tine.....Unic ,in toate.....Il vei astepta ,atat cat va fi nevoie .....Iubirea ,cere sacrificii.....Amorul ,tau va fi viata lui intr.o buna zi .....Nimic nu va fi sters .....Zilnic iubite,ne vom bucura ca DUMNEZEU ne da o sansa ,de a vedea lumina din zorii zilei .....Ca te voi putea privii ,si sa iti pot zambii ......Viata e atat de frumoasa ,daca sti sa pastrezi doar oamenii,lucrurile ,amanuntele cele mai minunate din viata ta .....Se spune ca toate sunt trecatoare .....Dar ,nu si iubirea adevarata ....Ea ,emana un miros de primavara ....E curata ,pura ,atat de diafana .....Cu tine ,iubite si soarele imi zambeste si orice lucru e atat de frumos .....Iubite ,iti vorbesc ca stiu ca imi citesti ale mele randuri pure....Pline de amor si de mult dor......Mi.e dor,dragul meu .....Mi.e dor de toate ,cu tine .....Iti vorbesc pe aceeasi limba promisa .....Te ador ,iubite drag....Ador nesomnul tau.....Ador si ma minunez.....Langa al tau suflet ,stau si vreau doar sa visez......Esti visul meu ,iubite drag .....Visul meu ,atat de minunat ,unic ....Am un amor unic ,frumos si sublim......Esti tu,singurul imparat .....Care mi.ai daruit amorul pur.....Iubite imi este atat de cald.....Langa al tau suflet minunat,atat de fierbinte......Langa a ta inima care ma simte....Imi simte amorul cat imi este de fericit ,e plin de bucurie ca o avut sansa ,sa te intalneasca pe tine......Ador noptile cu luna plina ....Ca acolo ne regasim ....Pe noi ,impreuna .....Ador si mi.e dor....De ale tale vise.....Ma regasesti ,iubite ...Ma iubesti,cum n.am fost iubita .....Ma savurezi atat de lasciv ,de pasional....Doresti ca iubirea sa creasca ,la cote maxime.....Vrei amorul tot.....Sa.l poti simtii ....Gura umeda ,sa o simti ....Soaptele sa te imbete ,langa un pahar cu vin.....Te ador ,barbatul meu ....La tine ma gandesc doar eu,mereu ....Clipa de clipa ,urc pe aripa unui inger ....Si ii spun sa ma poarte spre zarea indepartata ,acolo sa te pot afla .....Sa iti pot dezmierda amorul ,pe care l.ai tinut atat de bine ....L.ai pastrat doar pentru mine.....Ai asteptat ,doar eu sa pot venii ....Pe brate la tine ,sa ma poti aseza ....Iar eu sa.ti cant ,toata iubirea mea .....Ador,ador din nou.....Nesomnul meu si pe al tau.....Al tau mirific somn,atat de definit in ale mele simturi line....Iubite,noi ne.am daruit ,in alta lume poate.....Noi am fost unul altuia fara sa stim .....Ne.am iubit in alta viata ....Probabil asa o fi ,nu stiu !......Dar in viata asta ,suntem unul si acelasi .....Respiram acelasi aer.....Iubim si ne daruim in totalitate virtutiilor .....Avem singurul ,amor adevarat .....In noaptea mea albastra ....Te voi astepta ,si.n asta seara ....Tu,sa apari la mine la fereastra ....Stiu a nu e departe ,,indepartarea,,....E atat de aproape ,o simt ....Asa cum simt amorul tau ,atat de parfumat.....Din nou e seara noastra ,partase vor fi stelele iubirii noastre.....E atat de frumoasa ,ca o glastra .....Aud ,strigatu.l tau....Chemarea calda ,cu care iti invalui trupul.....Ma doreste ,doar pe mine ....Si ma va dorii ,mereu ...Mereu voi fi acoperamantul tau .....In orice anotimp ,iubirea mea va fi vesnic ,,DOAR , DRAGOSTE ,,......Mereu voi fi o floare in calea ta ......O FLOARE DE NU MA UITA !

Niciun comentariu: