luni, 15 iunie 2015

In toate diminetile ,insorite atat de calde.Doar eu iti pot privii chipul.Din miile de raze solare.Cu tine,iubite drag.Cu tine si soarele arde.Arde si a mea inima mare.Iubite numai pentru tine.Din nou ,o noua dimineata .Calda ,ca al meu suflet.Al meu trup ,l.ai luat si l.ai dus departe.Acolo in noapte,in noaptea noastra albastra.In noaptea noastra minunata .Acolo unde ne este ,atat de bine.Unde lasam trupurile ,sa se contopeasca .S.au in marea albastra.Unde,ne scaldam .Unde,simtim cum iubirea se prelinge peste noi.Unde,valurile ne acopera .Iubite ,atat de spumoasa e marea .E calda si minunata .Ma pierd ,dragul meu .In ale mele randuri,imi pierd amorul si raman cu dorul amintirilor.Dorul care arde ,zi de zi.Neincetat ,te cauta si te striga.Iubite ,vino si arata.mi iubirea ta mare.Fa in asa fel ,sa o pot simtii .E ,cald .E vara noastra .E vara pentru noi .Doi, de fapt numai pentru noi amandoi.Iubirea ,iubirea asta mare .Desprinsa din alta galaxie ,venita doar pentru mine.Tu,printul meu minunat ,mai iubeste.ma -odat .Esti pamantul ,pe care doar eu calc.Esti al meu soare cald.Te.am regasit in miile de vise.Desarte ,dar totusi sunt realitate.Iubite ,te scriu asa cum stiu.In a mea poveste esti doar TU.Sunt randuri sfinte ,minunate .Sunt pentru tine ,toate.Amor ,ma imbat .Cu dorul ,dorul de tine.Care arde ,atat de tare.Iubite ,te am si astazi .Fie si aici in ale mele randuri .In poezii ,in poeme pline de amor.Fiecare rand asternut ,e gandit si meditat ,apoi asternut pe aceste pagini.Aici te simt ,atat de suav,minunat.Iubite acum te am si in timpul care va venii.Avem acelasi vis,de implinit.Avem de toate si pentru toti suntem un exemplu de urmat .Avem de oferit amor.Purtat de noi.Dansam dragul meu ,ca doi sloti.Ne pierdem privirile si ne strigam iubirile.Simtim cum se scurge amorul.Pe aceleasi coline imbatate de iubire.Esti tu,un vis frumos !?.....Esti parfumul meu,dulce ,tare si senzual .Ma regasesc numai ,langa tine cu tine in ganduri .Ma regasesc si.n ale mele randuri .Iubire si astazi te voi iubii .Fara voia ta ,s.au da .Nu pot sa respir aerul ,care e atat de curat .Nu pot trai ,fara sarutul tau.Iubire,esti minunat ,prin tot ceea ce esti tu ,cum tarnsmiti eforia pe care tu, o porti .Care ajunge la mine si ma invaluie cu mireasma sa .Iubire,m.ai cucerit cu aura ta .Ai stiut sa.mi tatuezi  PE SUFLET ,pentru vesnicie ,IUBIREA TA !

Niciun comentariu: