duminică, 21 iunie 2015

Visez dragul meu ,la tine clipa de clipa.....Doar eu.....Visez ,ca imi este bine......Visez ca dansam frumos,lasciv ma preling pe tine......In pasi de vals ,te duc iubite.....Si tot in pasi de tangou ,iti spun ca ne este bine si ne iubim tot mai mult.....Privesc acelasi orizont din zi.....Plin de parfum imbietor......Plin de mireasma colorata.....Amor ce esti,doar tu.....Aici pe aceeasi fereastra ,privesc chipul tau minunat.....Iubite,ceas de ceas ....Tot te.am chemat ....Pe patul plin de flori ,imaginar te.am asezat .....Zilnic doar eu ti.am urat ,un bun venit......Un bun venit in viata mea ,e viata mea , plina de culoare ....Doar cu tine a prin un sens si o iubire mare.....Tu,iubite drag.....M.ai scris zi de zi .....In ale tale poezii.....In ale tale randuri ,de fel si fel.....Albe,rosii s.au sa fi fost si negre.....!?......Oricum ar fi fost ,au fost pline de iubire si au avut parte de multa pasiune......Cu acelasi dor ,nebun.....Te.ai dus .....Departe spre apus....Aceeasi iubire ,ai purtat.o ,acolo departe.....Dar,nu ai stiut iubite.....Ca si iubirea ta ,arde......E jarul ramas pe suflet.....Voi arde iubite.....Si nu.ti voi spune.....Voi arde ,singura in ale mele vise.....Atat de iubite ,dar se pare ca doar de mine......Vise frumoase ,vise colorate .....Iubite aici te am ....Si te voi avea ,in fiecare noapte ....Ramai demonul meu ,in fiecare noapte .....Atat de flamand ,de ale mele cuvinte si soapte divine ....Atata iubire sublima ....Daruita numai pentru tine .....Iubite,iubeste.ma si saruta.ma ca de fiecare data .....Prelinge.ti trupul lasciv ,in fiecare noapte ....Doar langa al meu .....Langa a ta iubire mare....Langa singura dragoste efemera.....Care ,doar ea a stiut sa.ti daruiasca amorul sublim si linistea eterna .....E,doar ea......Dragostea ,ta !

Niciun comentariu: