sâmbătă, 10 octombrie 2015

Tristețea de.o zi ,de doua ,de noua....Tristețea care acoperă sufletul subt ploaia care va sa vei.....Tristetea timpului trecut ,timpului prezent si.n al meu viitor amortit ,de atatea doruri si iubiri efemere.....Tristetea inimii,patimilor care le.am trait .....Tristetea,sunt picuri de ploaie....Picuri de gheata,de foc ,de bici....Eu,care sunt aici....In trecutul tau tamp.....Sunt aici ,iubite drag.....Eu care te.am asteptat....Eu,care am dorit o dragoste efemeră,unica si sublima.....Sunt aici în inima goală.....In care strang atatea ploi,lacrimi si fiori.....Sunt aici,unde voi fi mereu......Doar langa pieptul tau......De mana te voi ține mereu.....Sa te pot conduce ,spre al meu univers de dor ,la sublimele mele daruri......Sunt atât de goala pe inlăuntrul meu .....Sunt ca o ploaie ,dar cu raze de soare.....Iti zâmbesc ,dintre norii pufosi ....De tine ,mereu îmi amintesc......Îmi amintesc de frumos......De clipe minunate si unice....Îmi amintesc dragul meu de sublimele soapte de amor.....Si totodata de acei mirifici fiori......Sunt aici ,astept ploaia ......Astept intr.o cafenea ,la masa asezată ......Savurand,imaginar a ta dulceata.......Strang ploile ,una după alta ..Si las stropii ,sa ma ude.....Sa pot fugii spre tine si desculta.....Iesind in lumină deasupra haului. ......Il vad urcând pe aceasi stâncă ......E sus ,esti atât de sus...Dar,vai !......Atât de amețită sunt ......De plăcerea de.a te revedea .....De acea clipa ,unica pentru ea......Pentru mine ,iubite drag......Pentru a noastra dragoste pura.......M.am prăbusit de atâta amor .....Si ma rănesc zilnic de ale mele sentimente......M.am dus cu gândul ,dragul meu departe.......Departe si am luat iubirea cu mine ......O plimb iubite si o recitesc de fiecare data .......O plimb si o umezesc ......Sa nu se usuce de amar .......O vreau vie ......O vreau reală ......Doresc ca puritatea sa.mi acopere trupul si sufletul deopotriva........Doar langa tine ,ma pot simtii femeie......Doar cu tine stiu ca.mi va fi bine......Oriunde m.as afla ......Eu,voi fi a ta .......Te vad razand in soare......Prin lunci si pe campiile arzatoare......Dar nici n.ai simtit ecoul meu .....Care te.a strigat mereu.....Soarele tu,l.ai topit ......Cu al tau zâmbet divin......Port iubite ,un amor sublim.......Ai topit soarele de atâta iubire ......Dar el, încet va murii..... Pe langa farmecul stilistic ,ce reprezintă doar forma de exprimare ......Versurile mele ,ma descoperă ca magistrală ,o magistrală fundamentală......Pe care o pot afirmă si sa o confirm......Pot descoperii,atât de multe amanunte......In asta mare iubire.....Pot confirma, creatiile prezentului volum ......Sunt un zbucium sufletesc. .....Sunt o ființă reală.......Care si.a dorit o iubire ,o dragoste de poveste....Sunt acea persoana care iubeste mult si care stie ca va fi ranita..........Adevarat ,sublim.......In aceeasi masura am gândit profund .....Fiecare poezie ,proză ,poem ......Fiecare cuvant spus cu patima si dor.......Scrierile mele m.a dezvoltat .....Mi.a arătat ,ca pot fi UNICA .........In lumea mea.....Detin o lume aparte,plina de culoare si fantezie .......Am un iubit imaginar ,unic pentru mine......Unic in toate .......Creat de mine ......Il port mereu ,peste tot......Ii port amorul lui in fiecare celula a mea ......Il ador ,il iubesc mai mult decat viața mea ....Si îmi doresc ca ,iubirea care ne.a legat sa ne fie in viața aerul pe care il respirăm.......Sa mirosim pentru totdeauna ,a NOI........Iubire,curata.......

Niciun comentariu: