miercuri, 25 noiembrie 2015

Dulce ca fagul de miere ♥

In seara care s.a asternut .....Fara stele ,dar tu ai venit de la inceput ....De la inceput , cand tu m.ai zarit.....Unde eu, te.am atins ....Si  te.am gustat usor....O atingere a fost deajuns....Ca sa.ti pot simtii dulceata , dulceata viselor.....A placerilor fara margini....Sa fie si a durerilor coplesitoare...Margini descrise  in versuri de dor ....Cuprinse.n rima ....Transformate , in fag de miere ....Atat de dulce ....Prelinsa a ta miere , tu iubite drag ....In noaptea mea tarzie ...Atunci , cand pe cer apare luna ....Si stelele fierbinti ....Asteapta sa le simti ....Sa poti urca la ele ...Sa te zareasca si ele ....Cat esti de dulce si sclipitor ....Cat amor , involburat ....De singura mantie de dor ...Dulce ca fagul de miere .....Aici di.n superbele mele povesti ....Amor imbatat in toamna mea....De vinul dulce , aromat ....Si de singura mea stea ....De aura mea , atat de calda ...Si de mirosul de frunze ruginite ...Tot dulce ca fagul de miere ramanem....Tu iubite , incet iti prelingi seva ....Care ma ucide ....In fiecare zi si noapte , aceeasi dulceata sta sa cada ....Pe ale noastre trupuri goale.....Simtim cum trupurile noastre , raman fierbinti ....La fiecare atingere lasciva ....Iubite , pe buze la mine sta asezat doar numele tau ....Ca tu sa.mi poti auzii , strigatul ....Calda la suflet .....Mereu voi fi ....Pentru singura iubire ....A mea dragoste de vrei ....La pieptul tau , sa o porti mereu numai daca vrei....Luceafar de noapte ...Esti pentru ale mele vise ...Frumoase poezii, in prag de seara iti trimit ....Tu doar sa le deschizi aceeasi fereastra ....Sa poata intra si versul si rima si sublimele vise ....Ca cele de odinioara ♥Mereu, ramai la fel ....Mereu ,un vis sublim ....Mereu romanticul , unicul dintai ♥

Niciun comentariu: