duminică, 24 ianuarie 2016

ZAMBETUL TAU , MA COPLESESTE SI IMI INUNDA SUFLETUL DE ATATA DOR ♥

Iubesc din nou....Acelasi chip gingas...Pierdut intr.o mare cristalina....Cuprins de doruri si de frumoase canturi....Privesc acelasi zambet....Fin , cald , plapand....Din nou , adorm la pieptul lui...Cum o fac de fiecare data ....Candoarea mea, il asteapta....Ii zambesc , il coplesesc ....Ii vorbesc numai de amor....Zi de zi , imi este atat de dor....Langa aceeasi fereastra ....Ma asez , sa tot privesc in zare zambetul tau...Zaresc un zambet fermecator ...Imi topeste sufletul si naduful care ma ineaca....Mi.e atat de dor...De atatea , de multele cuvinte spuse....Mireasma diminetilor de dor ....De el , mi.e tare dor....Dorul care m a napustit ...Sufletul , inima si dragostea ....Iubite , vino pe ale mele brate....Sa.mi poti simtii iubirea ....Amorul si a mea fericire...Iubirea si frumoasele mele poeme...Si poeziile de iubire ....Acolo iubite , unde te am pe tine...Atatea poezii prelinse pe trupul tau divin ....Poezii  de iubire ....Atat de dragi mie....Te iubesc , in cuvinte...Te ador in mii si mii de soapte si multele clipe de amor ....Traite doar cu tine....Momente frumoase ....Adierea ta, trece mereu prin fata mea....Il simt si pe suflet....Treci si pleci de langa mine....Dar ca amintire , iti las o frumoasa poezie....O poezie de amor ....Pe care am recitit.o tuturor....Fi lumina vietii mele ....Zambetul suav , a fiecarei dimineti ....In zilele noroase , sa te revad ...Sa pot revarsa amorul ....Peste trupul tau prea incalzit....Mirosul tau , sa.l invaluii....Si sa.l transform in minunate versuri .....In rima as putea sa te alint....Si pe ale mele brate , sa te port....O vesnicie , nu numai o clipa...Gandul sa mi.l pot duce  departe ....Aici sa.l pot aseza ....Pe tine , dragostea mea...In lumea mea de arta ....Intr.o lume , plina de poezii....Si de poeme frumoase de amor....Iubite, de tine acum mi.e dor si.mi va fi pentru totdeauna dor ...Cu drag , voi purta cuvantul amor , il voi imbraca cu acelasi dor .....Te iubesc azi si maine ...Te voi iubii in poezie...Cuprinde.mi amorul ....Si impreuna sa.l putem valsa ....Si minunate clipe sa.i putem da...Secundele sa.ti para atat de calde....Asa cum , ti.e al tau zambet mare....In a ta privire calda ....Intotdeauna ma voi oglindii....In asta viata , s.au in alta ....Al tau zambet , il voi aseza in eternitate si in sublima mea carte ♥

Niciun comentariu: