luni, 25 aprilie 2016

   O VIATA SI UN NUME ....De maine ,am sa las amorul ...Sa se inunde la unison cu dorul....Voi lasa pamantul ,sa.l poata purta ...In infinitul descris de noi si.n zarea ta ....Si o nebuna poezie ,te va invaluii....Si un poem de dor ,iti va vorbi....Te vreau necontenit de mult....Ca pe un poem scurs,efemer trecut....Din legamantul suav....Atat de lins si pastrat ,sa.i simt gustul ....Revii tu,iubite cu miile de soapte lascive....Imbatate ,cum erau ele o data ....Am lasat ,ca dragostea sa te inece....La fel si pamantul cand e vremea rece ...Undeva,departe erai tu ....Acolo in zarea de opac....Demult uitata si draga  mi.a fost mie odat ....Sa te pot asterne ...Cu lauri ,sa te imbrac mereu....Pe tine ,pe al meu barbat ....Greu s.au usor ,am mers tot mai departe ,in lumea mea de arta....O viata si un nume ,ma asteapta....Am sa le port cu drag ....O lume pierduta.n amintire si.n abisul nemuritor ....Si cateva poeme in regat pastrate....Acolo te.am avut ,atat de diferit...In al tau regat ,eu tot te.am scris....Pe tine ,pe scumpul meu barbat ....In asta zi frumoasa....Am lasat naprasnicul gand deoparte....Cum dragostea si amorul ,le.am facut partase de la inceput ....Povestii mele,trecute,prezente si viitoare....In toate timpurile gramaticale ....Te.am avut ,pe tine ...Atat de cald,suav si plin de iubire calda ...Din nou usor ,ma pierd din nou....Pe ale tale brate minunate ....Si pot privii,pana la sfarsitul vietii mele ....Acelasi orizont plin de candoare ,acelasi chip plapand si sa pot simtii eul  tau ,atat de diferit ....Cine e oare?... Nu e nimeni altul ...Decat OMUL meu iubit !

Niciun comentariu: