luni, 16 mai 2016

AM LEGAT LUMEA MEA ,DE BRAT CU LUMEA TA ....O singura lume ,draga mie ....O singura iubire ,descrisa in mii de amanunte sfinte ....Si fiecare vers de amor ,am sa.l leg usor....De lumea ta ,minunata ,plina de magie ....De lumea mea ,te.ai agatat ,descult pasesti prin al meu vis ,unde eu te tot astept ,sa te privesc si sa.ti soptesc ,a mea iubire mare....Te.ai agatat de scrierile mele ,sublime ,fierbinti ...Noi doi ,am legat lumile pamantesti ,in aceeasi constelatie pastrate ....De eternitatea ,care ne.a captivat in aceleasi vise sublime -nebunesti....Am legat o singura iluzie ,de un vis ....Atat de maret fie el si.n vers ....L.am transpus in frumoase soapte de iubire ,pline de fericire ....Amandoi ,plimbam amorurile noastre divine si atat de scumpe ....Prin aceleasi vise nocturne ....Pline si ele de iubire,romantice si tandre ...Probabil ,vreodata se vor rataci pe ramurile inverzite si ele sa fie oare incalcite ?....Am sa le tot strig ,de glasul meu sa.si aminteasca mereu ....Si de unicul amor fastuos si romantic de atata drag de tine ....Mi.e dor de serile racoroase ,uneori fierbinti ,atat de dragi si de iubite ....Voi ramane ,pentru o frumoasa vesnicie ,a ta minunata melancolie ,auzita in departare si zarita doar in versurile calde ,ale mele ....M avei tot recitii ,zilnic ti se va scurge o lacrima ,de dor si de amor ...Atunci deabea ,vei simtii cum amorul mare ,trecut odata pe langa tine ,tremurand si el ,la prezentul trecut .....Iubim si ne simtim atat de calzi ,ne regasim doar aici printre versuri ,printre aceste multe randuri amutite de amor ....Si din nou vom lega toate ....Lumea cu eternitatea ....Eternitatea cu visarea si divinitatile cu cerul ....Lumea ne apartine intru totul ,Ca si iluzia si marea visare ....Tu, cu trupul tau ma vei indupleca ,la acelasi amor mare ....La aceeasi ,visare nebuna ....La seri romantice si tandre ....La aceeasi sublima iluzie din noapte ....Suntem plini de savoarea iubirii ,e doar o pulbere de stele ,spre o noua visare impiedicata de aceeasi mare candoare ...Zilnic ne daruim ,unicului amor -nebun ...Clipa de clipa ,visam acelasi vis nemarginit ...Suntem invaluiti pentru vesnicie ,in marele avant -cuvant ....AMOR SUBLIM ,PRESARAT IN ETERNITATEA DIVINITATII SALE ....SUNTEM ALFA SI OMEGA ,INTR.UN INTREG PAMANT !

Niciun comentariu: