joi, 19 februarie 2015

Ca dragostea noastra......Nu e doar cuvinte.....Cuvinte alese....Pentru suflete culese.....Iubeste si nu dezamagii.....Fi al meu zi de zi....Eu,te iubesc....Orice ar fi.....In lumea asta ,mare....De rele,bucurii....Amor frumos si sublim.....Eu te astept ,sa vii.....Sa vii in brate ...Sa ma iei....Sa fiu doar a ta .....In lumea asta ,rea.....Sa.ti fiu universul ,tot.....E tot ce sper si vreau.....Alinta.ma cu soapte dulci....Si duma in visul tau....Sa ma culci.....Pe pieptul tau ,aseaza.ma  mereu.....Ca doar acolo ,nu e greu.....Iti simt inima cum bate ....Si trupul tau,care e atat de cald.....Vreau  ,sa.l simt.....Sa.l iubesc.....E tot ce imi doresc .....Tu esti doar al meu.....Nu te zbate mereu .....Ajungem intr.un final .....Sa ne iubim cu foc.....Tu si eu.....Atat de sublim si de frumos....Sa poti iubii,doi ochi frumosi......Sa poti iubii,atat de mult....Nimeni, niciodata .....Nu mi te poate lua.....Iti ea poate trupul....Dar nu inima si sufletul.....Esti doar al meu.....Si al meu ramai.....O viata intreaga.....Te ador atat de mult.....In fiecare clipa.....Vreau sa te sarut.....Sa te ating ,mult.....Si acel sarut ,sa zboare spre tine ...Cat mai mult.....Sa.l prinzi ,amore.....Sa nu iti scape......Sa iti fie ca o boare.....Iubim atat de mult ....Si lacrimi de iubire ,se prelinge.....In suflet si in inima.....Se inunda......Ador parfumul tau ......Care il porti mereu.....Aici sa ramai ,doar langa mine .....Ca niciunde, nu iti va fi bine .....Suntem doar iubire,pentru vesnicie !

Niciun comentariu: