joi, 19 februarie 2015

Suntem,suflete pereche.......Atat de diferiti.....Nu avem pereche.....Dragostea ne cheama.....Iubirea ne inunda.....Dar noi suntem,tot impreuna.....Suntem amor curat....Impreuna pe veci destinati.....Te iubesc ,iubitul meu......Iubeste.ma cum te iubesc ,eu......Nu ma alunga ,iubirea mea.....Vreau sa imi fi alaturea......Intotdeauna noi.....Cuvantul doi,va ramane si va rasuna usor......Tu iama in brate .....Nu ma scapa,iubite......Doar iubeste.ma......Atat de tare ,sa te pierzi cu mine.....In zare,in departare....Sa alergam.....Sa ne ducem visele ......Pe alte culmi......Ador trupul tau.....Tu cauta.ma ,mereu....In brate ,sa ma culci.....Imbata.ma mereu,cu amorul tau.....Esti drogul fara de care ,nu pot traii,eu....Sant langa tine,iubite.....A ta voi fi ,o viata......Iubirea dintre noi.....Nu o poti numii,povara.....E atat de dulce.....Ca tine amorul meu....Sopteste.mi iubire ,tot mereu.....Esti aura mea.....Pe care o voi dorii,numai eu.....Tu striga.ma ,trezeste.ma...... Ca voi fugii,la tine in brate.....Privirea ta,e pictata la mine in inima.....Te caut intotdeauna .....Atunci cand nu mi.e bine ....Iubeste ,iubite....Iubeste ca in filme.....Eu sunt doar printesa .....Gasita de tine,din poveste.....Amorul meu iubit....Iti spun ,adevarat.....Eu te.am gasit.....Te voi iubii,atat de frumos.....Ingerul meu iubit.....Amor sublim si atat de minunat ......Iubeste.ma cum n.ai iubit vreodat !

Niciun comentariu: