joi, 26 martie 2015

In noapte ....Te voi astepta.....Sa ma preling,pe tine ....Dragostea mea .....Ajuta.ma ,sa te pot gasii........Ce sa.i spun iubirii ?.....Cu ce sa o atrag,iubite ?.....Ca sa ramai ,numai langa mine ?........Iubire ,esti extrem de minunat.....Nu voi inceta ,sa te atrag .....Cu al meu suflet,curat si fermecat.....Te.am fermecat ,cu stilul meu.....Vreau sa te regasesti .....In mine ,in al meu suflet atat de minunat......Esti al meu amorezat.....Tu,m.ai inchis.....Intr.un palat.....Ai inchis poarta,atat de bine.....Vroiai sa respir ,doar prin tine.....Sa ma porti ,orisiunde ...Pe alte meleaguri,daca ai vrea......Duma ,dar nu ma lasa.....Vreau sa fiu toata ,doar a ta ......Si tu al meu ,iubite drag.....Vreau sa te atrag.....Si sa traim,in acel palat.....In palat,e minunat.....Vino ca te plac.....Sunt atatea flori ,nuantate in culori multicolore ....Revino ,iubite ....Sa te pot plimba ,pe acele alei parfumate.....Sa te pot dezmierda,cu sarutari zenzuale.....Sa iti soptesc la ureche ,cat de mult TE IUBESC .....Esti unul pe pamant ,doar pentru mine si pentru al meu suflet mare.......Iti trimit un sarut ,in zbor ......Tu ,iubite intinde bratul sa.l cuprinzi si la piept la tine sa mi.l culci ....Nu lasa ,iubite drag .....Ca visele sa se desparta,de a noastra dragoste curata ....Acelasi suflet gol,te va saruta neincetat si te va purta in suflet ....Nu pentru o zi s.au doua....Pentru vesnicie ,ramai doar al meu .....Tu, suflet curat !

Niciun comentariu: