joi, 26 martie 2015

Vesnic te voi iubii.......Vesnic te voi adora.......Vesnic te voi respecta.....Vesnic voi fi indragostita......Vesnic voi fi numai ,a ta ......Vesnic soarele va rasarii,pentru noi....Dragostea mea.....Vesnic iti voi fi alaturi......Vesnic va dainuii.....Vesnic ochii tai,ii voi iubii......Vesnic dragostea si iubirea ,nu va murii.....Vesnic iti voi declara ,iubirea....Vesnic eu iti voi zambii.....Vesnic te voi vorbii de bine.....Vesnic ochii mei te vor cauta.....In zilele senine......Vesnic dragostea mea, iti va fi calauza.....In anotimpurile toate ,va merge mana.n mana .....Si la pas cu tine.......Chipul meu iti va zambii,.....De.o fi soare ,de.o fi ploaie .....Inima iti va raspunde .....Ce.ai fost oare ?......Ai fost iubit ,de.o inima si un suflet minunat.....O iubire desprinsa dintr.o poveste.......Si iubirea nemarginita ,iti va da de veste......Ca ea va fi pentru totdeauna .....A ta ,iubite ....Tu,un barbat dintr.o poveste......Soarele ,luna ,rasaritul si apusul .......Noi suntem toate cele......Doua suflete pereche ....Care vroiau ca dragostea sa infloreasca......Dragostea divina ,pierduta poate ....Dar divina.....Un vis ,noi doi .....Cu ale noastre buze moi......Cuvinte sunt multe de spus,iubite.....S.au spus multe ,poate se vor mai spune......Sunt fericita ,de tine sunt plina......In inima mea ,nu va mai fi altcineva.....Voi pastra aceasta dragoste ,in inima iubirea mea......O voi pastra cu multa sfintenie.......Mi.as da viata ,as da tot ce am ...Ce.as putea .....As face orice ,ca.mi faci dulci zilele......Doresc ca pasii tai ,sa paseasca langa ai mei......Pe carari de flori ,iubirea mea....Mirosul meu sa.l pastrezi in amintire.....Ca eu,odata .....Am fost a ta iubite.......Eu,o dragoste divina.....Al meu amor ,din nopti pustii......Si dincolo de nori.....Eu te voi iubii ......Doar sa.ti amintesti de mine ,cu multa bucurie......Sa ma vorbesti numai de bine ....Ca am fost tot timpul ,doar eu langa tine.......Cu al meu amor sublim ,tot timpul te voi iubii......Ca o fi soare ,ca o fi ploaie......Dragostea mea, nu moare.....Va creste zi de zi ......Doar tie iti voi scrie ,a mea dragoste ca.n filme........Fi fericit ,iubite....Nimeni nu te va iubii... asa cum o fac eu, zi de zi ........TE IUBESC ,IUBITE DRAG ....... O NOUA ZI NUMAI CU  TINE, DIN NOU EU O IMPART.......UN SARUT......ATAT DE DULCE .......A FUGIT SPRE TINE ......PRINDEL IN PALMA TA ...LA INIMA ASEAZAL, SA ITI MEARGA BINE ......PUPICI !

Niciun comentariu: