sâmbătă, 7 martie 2015

O noua ,noapte .......Numai cu tine .....Atata candoare ,se scurge.....Din al tau trup ,cald......Ma pierzi din nou....Si iar ma cauti ....Ma atragi ,langa al tau trup......Cu soapte in ploaie....Ma dezmierzi si azi ......Inca o data ....Imi esti iubit......Esti amor ...In carti scris.....Iti presar petale ...Ca sa poti calca pe ele.....Ridica.mi sufletul .....Pana la stele .....Iubeste.ma divin .....Asa cum eu ,te.am scris.....Mi.am scris iubirea ,asta mare .....Ca sa o poti simtii, cat mai tare .....Saruta.ma acum si pentru totdeauna .....Nu mai pleca de langa mine .....Nu mai lasa sa.mi fie dor....Pastreaza.ma doar pentru tine .....Nu mai fugii,iubite ....Protejeaza.ma de toate si de toti......Nu lasa sa.mi fie frig.....Acopera.ma tu, ci dragostea ta .....Nu lasa ca lacrimile sa se prelinga ,pe al meu obraz.....Sterge.le si azi......Atat de scurta e aceasta viata .....Nu imi ajunde sa te pot iubii.....Vreau sa.mi cumpar timp.....Sa imi  pot desfasura ,amorul.......Nimic nu.mi doresc mai mult de cat sa fiu sanatoasa si sa am timp suficient pentru a iubii ,acele suflete fara de care nu as putea traii.....Timpul e atat de scurt......Dar iubirea ramane vie ,zilnic da nastere unei noi iubiri ...Destinate acelor persoane care vor fi vesnic ,vor domnii pentru totdeauna in al meu suflet !,,DRAGOSTEA ADEVARATA, NU VA MURII NICIODATA ,,Ea are contest ,culoare ,gust ......Are ce e mai important ...ARE ,VIATA !

Niciun comentariu: