sâmbătă, 14 martie 2015

Vino si azi,iubite......Sa te pot iubii.....Vino, sa te iubesc.....Cum nu am mai iubit.....Vreau sa te iubesc,in fiecare zi......Vino, langa al meu suflet.....Pentru totdeauna.....Vino,sa iti dezmierd,trupul.....Acum si tot mereu.....Sa.ti spun amore.....Ca fara tine ,imi este atat de greu.....Saruta.ma iubite,saruta.ma si azi.....Saruta.ma cum o faci in vis.....Saruta.mi al meu suflet si trup .....Atinge.mi ochii,dragul meu....Atinge.ma cu sarutari ,mereu......Surasul tau ,iubite.....Sa.l pot simtii si azi.....Pentru totdeauna ...Surprinde.ma frumos.....In randuri ,atata de clare .....Sa te asez ,mereu.....Iti spun acum si maine.....Ca voi revenii ......Cu o lacrima ,pe al tau obraz.....Cuvinte frumoase ....Si sublime ,iti daruiesc si azi.....Ador a tale clipe ......Si le voi pastra ,le voi duce in infinit...Ca le voi simtii si acolo.....Vino langa mine ,dragul meu.....Vino sa te am din nou,doar eu.....Atat de lasciv,mi te prelingi.....Imi poti fi.....Pentru a ta iubire ,din randuri ....Din scrierile mele.....Amor nebun ,sentimental si senzual.....Amor pe file albe,pastrat.....Te.as inchide intr.un glob de clestar.....Sa te pot privii doar eu.....Astept ca tu ,sa revii......Doar langa al meu suflet sa ramai ......Ador timpul nostru ,care nu are masura ......Ador inima ta ,care bate langa a mea !

Niciun comentariu: