sâmbătă, 28 martie 2015

,, TE IUBESC '' ......O noua zi.....Dragul meu, numai cu tine.....Aici , voi sta eu....Atat de inorat , iubite....Dar te voi proteja , amore....Te voi proteja , asa cum stiu....A ta voi fi  iubite.....A ta am fost ...De la inceput .....Pana la sfarsit voi fi .....Sunt dorul tau , draga....Pastreaza.ma undeva .....Intr.o carte.....Zareste , iubirea ....E fericirea.....Amore , atat de mult ....Te iubesc....Atat de fericita , ma zaresti.....Pentru ca , din inima iti spun ....Cat te iubesc....Te vreau numai  pentru mine....Doar cu tine sa infrunt aceste zile .....Din nou e dimineata ....Si iti vorbesc , iubite....Te atrag in al meu vers....Tu, doar ramai  nu  fugii ....Ramai  a mea ,dragoste  dintai.....Suntem suflete , iubite....Suntem inimi culese...Doar noi, putem fi  iubiti....Atat de indragostiti....Dimineti frumoase , insorite.....Numai pentru noi, iubite....Te iubesc , cum n.am iubit  si n.ai fost iubit.....Te ador iubite, atat de sublim.....Iar eu aici voi ramane....Numai pentru tine.....Aici , te voi astepta, iubite drag....Azi si maine ....Si.n totdeauna....A ta raman ....Frumoasa ,numai pentru tine.....Nu vom putea fi rivali.....Noi detinem , sublimul....Unei mari iubiri....Revino amore, drag....Revino , sedu  a mea iubire .....Umple.o pana la refuz....Infrunta  iubirea , bucuria....Daruieste totul , doar mie.....O dupa.amiaza frumoasa sufletul meu drag !

Niciun comentariu: