duminică, 29 martie 2015

Trandafirii ,pe care ti i.am daruit in asta viata.....E cununa ta ,iubite.....Sunt de la mine pentru tine.....Suntem numai amor ,in cuvinte....Traim ca.n filme ,cu a noastra dragoste divina.....Iti trimit acest buchet de trandafiri rozi,albi,galbeni,albastri ...S.au cum ai dorii.....Tu doar sa.i mirosi ,dragostea mea...Simte in ei,dragostea mea curata ......Tu, sa imprastii numai dor.....Si sa.l trimiti cu un fulg usor.....E buchetul implinirii.....Si a fericirii.....Numai pentru tine ,iubite drag......Saruta.ma acum, in gradina plina de flori....Doar pe mine ,un suflet gol........Deschide portile raiului ......Usile palatului.....Acolo, unde numai noi.....Vom sadii doar dragoste si atata iubire.....Deschidele ,sa intre al meu amor sublim ...Sa te pot imbraca cu matasea mea.....Iubite drag si amorezat.....Tot eu iti vorbesc cu drag,din zi si pana.n noapte.....Voi astepta din nou,sa reapara ....A noastra noapte albastra.....Si noaptea sa ne acopere cu a ei mantie instelata.....Sa pot aduce amorul, inca odata langa tine......Fie ca acesti trandafiri.....A iubirii,sa.ti impodobeasca viata.......Si sa.ti vezi implinite toate dorintele.....Fi numai cu mine,pentru totdeauna......Fi intotdeauna amorezat ,de.al meu suflet curat.......Iubite drag ,iti tot reamintesc a mea iubire de poveste......Transpusa numai pentru tine.....Doar in cuvinte asternuta.....Atat de bine conturata si impletita fir cu fir....Te iubesc atat de mult ,lasa.ma mai o data sa te sarut.....In noapte sa ma pierd ,in ale tale brate ......Sa ne contopim atat de pasional .....Si sa visam ca suntem impreuna ,in a noastra poveste de amor ....Pe care eu, o scriu cu atata pasiune si cu mult drag...Doar pentru noi ....Avem timp nemasurat.....Iubite ,hai sa ne plimbam pe aceleasi alei...de la palat.....Sa ne daruim ,soapte de alint.....Aceleasi alei inflorite....Cu multa dragoste ,iubire si fericire ...Numai noi,sa putem calca pe ele......TE IUBESC ,IUBITE TOT MAI MULT ....FIECARE ZI ,PENTRU NOI ....E NOUA SI EXTREM DE MINUNATA ....SPUNEI IN  FIECARE ZI DOMNULUI,CUVANTUL ,,MULTUMESC ,,PENTRU TOT CEEA CE TI.A DARUIT ......SUNTEM DOUA SUFLETE PERECHE ,PENTRU ETERNITATE !

Niciun comentariu: