marți, 28 aprilie 2015

De mana ,amandoi....Ne vom tine de mana ,pentru vesnicie......Tot de mana ,vom strabate viata .....Cu rele cu bune ...Asa cum e, ea......De mana,in zi ,si.n noapte .....Acolo in visare.....Iubirea mea ,nu ma lasa ...Tine.ma strans de mana .....Atata sensibilitate ,in ale noastre atingeri......Atata senzualitate si iubire,cat si pasiune......Iubirea mea ,ce esti tu ?....Tu,cel care ma duci in noapte ,spre visare.....Tu,iubite un calator,un trupadur ?......Dar viata ,mi te.a daruit .....Si acum esti doar al meu ,iubite.....Iti curge in vene ,sangele meu....Te hranesti cu dragostea mea .....Cu iubirea asta ,atat de mare .....Iubite saruta.ma ,asa cum o faci de fiecare data ......Iubirea mea,esti numai al meu....Si al meu ramai......Esti, POVESTEA MEA ....POVESTEA VIETII MELE......Esti ,divin,atat de fin.....Te daruiesti ,asa cum nici n.ai visat .....Iti plac atat de mult ,ale mele sarutari care te.au imbatat si ale mele soapte ,suave......Sublim ,te am si tot sublim te voi avea ,iubite drag......Esti ,visul in visare.......Esti soare......Esti mireasma.n culoare.....Esti viu pentru mine......Esti, un suflet mare si minunat .....Esti, odor si ardoare......Esti,nesomnul meu ,iubite.....Esti,gandul meu.....Esti ,al meu barbat .....Dintotdeauna ,extrem de minunat......Esti,al meu univers ,imbatat cu amor.......Esti,inger intre stele......Coborat pentru al meu suflet frumos.......Iubire,pentru totdeauna te voi respecta si a mea dragoste te va urma......Unde vei merge ,voi merge si eu......Langa al tau brat ,voi sta doar EU.......Cu tine de mana ,peste tot .....Iubire, spune.mi tu......Ca dragostea ,moarte nu are .....Mi.e dor de tine ......Mi.e dor de toate......Mi.e dor si mi.e frig,poate.....Iubite,ti.e dor ?.......S.au tu ,la ora asta dormi !?.....La mine sa fie noapte si la tine zi !......Pana unde oare ,pot duce zilnic amorul !?......Vreau sa simti totodata si dorul.......Mi.e dor de soare .....Si de a ta sarutare........Si de ploaie,dragul meu......Si de acele sarutari pasionale sub stropii de ploaie.....Iubitule ,mi.e dor de toate si de poeziile tale.......Iubire,m.ai scrie.mi.....Iubitule ma las purtata de amor si de toti fluturii, acelor mari fiori.......Iubitule ma las purtata de iubire si de toate acele lucruri sfinte......Iubite,ma las purtata de dor si pasiune......Iubitule ,stiu ca ti.e dor de buzele mele ,de gura mea ,de glasul meu.....de toate soaptele spuse si auzite doar de tine......Iubite,ti.e dor si te simt ....Asa cum ti.e dor si de trupul meu cald ,infierbantat de al tau amor......Ti.e dor de multe si de tot ce tine de mine.......Iubire avem acelasi amor ,care ne curge prin vene......Amor esti tu ,cuvant scris.......Iubire mai scrie......tu,inca un vers sfant......Iubite si povesteste al tau amor .....Pe campul  inverzit , tu sa stai si tot sa.mi scrii.....Amorul tau sublim.....Printre flori de camp....Sa te zaresc si a mea dragoste sa.ti daruiesc ......Tot eu ,sa te ascult ....Pana.n zori.....Povestind tu, amorul tau tot.....De la inceput ,pana la sfarsit......Pana in ziua cand ,ne.am revazut.....Esti trupadurul ratacit......In al meu suflet revenit......Sa fie oare vis,visare .....S.au ce o fi ,oare ?......Si.n vant sa.mi sufle parul balai......Iar tu iubite ,doar sa.mi dai cate.o sarutare si cate.o floare.....Iubire ,ca sunt doar a ta ......Singura, floare de MAI !

Niciun comentariu: