marți, 28 aprilie 2015

O zi frumoasa ,iubite drag.......O zi, cu mult soare .....Dar se pare ca soarele sta sa se ascunda .......Dar a mea iubire ,asteapta sa o saruti pe suflet.....Te chem .....Te caut ,spre rasarit ......Te strig,dar tu nu ai venit......Ma pierd ,iubite in a ta privire si zambet ......Iubite mai spune.mi si azi ,ca sunt a ta .....Iubite,imi esti aer si pamant.....Esti tu si cer ?.....Esti al meu vis de neintrecut .....Esti,unic in toate .....Esti asa cum mi te.am dorit......Esti al meu barbat, minunat si sublim......Spune.mi ca si azi, sunt a ta ......Si maine ,tot asa......Dar nu lasa ca poimaine sa mi te ia......Luceafar de seara ....Imi esti ,tu iubite.....Si lasa.mi sclipirea ta ,ca si cadou.....Si al tau zambet sa.l pot privii de cu zori......Al tau zambet, sa ma indrume ....Acolo in lumea ta .....Iubite ,te ador.....Si azi si.n fiecare zi ......Iubite si maine ,te iubesc si imi va fi atat de dor .....Dar lasa.ma sa te iubesc si sa.ti simt a ta dragoste .....Dragostea ta nebuna.....Amor din aceeasi poveste de dor......Iubite spune.mi si azi .....Dar povesteste si lumii ....A ta iubire sublima ,pe care o simti numai pentru mine.......Iubite,te strig din necunoscut si azi......Iar tu ma auzi si fara cuvinte.....Iubite ,iubeste.ma fara regrete si fara ascunzisuri....Fi doar tu, ploaia ce va venii....Si acel soare fierbinte din vara .....Fi tu, amorul meu sublim,nebun......Iubire ,suntem numai nebunie .....Iubire peste tot te vad si te zaresc ......Simt al tau amor sublim.....Il port cu mandrie peste tot ....Te plimb acum,si pentru totdeauna .....Iti port al tau nume si.l duc in eternitate ,sa traiasca doar pentru mine......Iubite ,hai sa.ti spun a mea iubire sa te pot incanta numai cu fericire......Iubite,ador parfumul tau .....Ador si.mi este dor.......Vreau pentru totdeauna, sa te pot incanta cu a mea iubire si nebunie .......Vreau sa te incant cu frumusetea mea sufleteasca .......Sa fi mandru ,ca ma iubesti si sa.mi vorbesti doar mie .....Eu sa.ti fiu prietena ,iubita ,sotie pentru vesnicie......Amor nebun,inca o data iti spun iubirea ......Iubirea mea draga ,care imi esti......Cat timp a trecut ,iubite .....De cand nu ne.am vazut !?......Cat timp iubite a trecut ,de cand nu te.am atins?.....IUBITE, M.AM TEMUT !........Cat timp va mai trece ,iubite drag ......Dar a mea iubire ,zilnic va naste o noua iubire sublima.....Doar pentru tine ,suflet drag......Cu acelasi barbat ,sublim.....Pentru acelasi suflet senin......Esti o minune si tu ,in viata mea ......E o minune ca te iubesc ,ca divinizez acest amor curat ......Sa te iubesc ,e fericire .....Iubite in taina te iubesc si.ti vorbesc......Suntem doua binecuvantari......Cu timpul spre cer ,zburam .....De mana vom avea iubirea ,care va dainuii pe veci al nostru amor .......Zilnic imi prinzi in par .....Doar flori de margaritare ....Pe fiecare petala ,e scris numele tau ......Iubite ,esti al meu .....Iubite ,am tot asteptat .....Tainic dor ,simte.am .....Atata dor si drag iubite....Mai am eu ,oare cuvinte !?......Esti raza de soare ,fierbinte doar pentru mine......Ma acoperi cu ale tale sarutari pasionale ,senzuale si excitante .....Iubite te am si nu te am ......Iubite ,spune.mi si azi ......Impartaseste iubirea ta ......Adumi alinare si linistea curata ......Adumi tu, tot ce ai ......Adumi sufletul si inima......Tu,iubite drag .....Spune.mi ca iti plac......De iubirea care ne leaga ,numai vorbe bune .......Amore revino pe brate .....Amore umple.ma de  a ta dulceata ......Iubire ,simte iubirea mea ....E peste tot ,iubire......Nu o lasa sa scape ,iubite drag .....O vreau aproape de tine.....Iubite ,te iubesc .....Si mai vreau sa ma indragostesc .....De tine zi de zi ....Pana la sfarsitul timpului .....Amor fierbinte .....Ce imi esti......Amor si cele doua cuvinte ......TE IUBESC !

Niciun comentariu: