joi, 16 aprilie 2015

Indragostita sunt de tine......De tine iubite drag.....Indragostita si mi.e bine.....Numai langa tine.....Suflet drag.....Iubita doar de tine.....In ale mele vise....Iubite tu esti bine ?......S.au ,revino langa mine....Amorezati suntem,iubite.....Amorezati de noi.......Ne privim si ne indragostim.....Tot de noi.....Iubite,revino....Dragul meu.....Revino ,ca mi.e dor......Mi.e tare greu.....Iubite,cat te iubesc.....In fiecare clipa.....Ma re.ndragostesc .....De acelasi baiat minunat.....De acelasi barbat.....Toate imi sunt clare.....A noastra iubire,efemera.....A noastra dragoste .....Atata de speciala .....Iubite doar langa mine .....Vei sta tu......Iubite indragosteste.te.....Numai de mine ,tu......Iubire colorata .....Ca un curcubeu,rasari.....La mine in suflet,sa ramai......La mine in suflet,ai rasarit......La mine in suflet,mai stai.....La mine la inima .....Te voi pastra.....Iubite sunt aici.....Te ascult ,iubire revino.....Langa mine....Lasa.ma sa urlu ....De atata fericire.....Iubite ,mai stai o clipa ....Langa mine....Iubite ,mi.e bine ....Doar langa tine....La mine pe brate ,te.am asezat .....La mine ,la suflet te.am pastrat.....Si tu, tot ai venit.....Si eu, tot ti.am mangaiat ....Al tau suflet ,minunat......Inima ,curata .....Inima de piatra ....Inima frumoasa.....Inima atat de bucuroasa ......Inima si suflet.....Toate le regasesc .....Si toate le simt .....Toate le iubesc....Si le indragesc......Atata,soare .....In al meu suflet.....Atata candoare.....Doar pentru tine......Atatia ,oameni in treacat......Atata ,timp fara tine.....Atatea ,vise iubite......Atatea ,lacrimi prelinse.....Atatea ,ploi trecute......Cateodata revenite......Atatea zambete in vis......Atatea ,cuvinte fara inteles.....Atatea soapte.....Atatia pasi,in treacat......Si totusi  privesc ,doar eu.....Doar eu,in lumea mea de mister.....Atatea vise cu tine.....Atata fericire ,in cuvinte.....Atata iubire ,dragul meu.....Le traiesc ,doar eu......Toate aceste amanunte.....Singura le traiesc ....Cu tine ,doar visez....Si tot eu, ma indragostesc.....Zilnic de acelasi barbat .....Zilnic,il ador.....E atat de adorabil .....E fenomen.....E,doar al meu....

Niciun comentariu: