joi, 16 aprilie 2015

Iubire,curata...Iubire, frumoasa.....Iubire ,intre salcami....Iubire suava....Iubire,nemarginita.....Iubire,nemaintalnita .........Iubire,floare de crin.....Iubire ,atat de alba.....O puritate ,dragul meu......Te am si te mai vreau......Iubirea mea frumoasa......Te am si te visez .....Floarea mea de crin......Si trandafir ,atat de parfumat ......Tu imi esti iubirea mea.....Ador timpul care se scurge......Te ador pe tine ....Ador a noastra nebunie....Din filme.......Ador si ma indragostesc......De tine ,printul din povesti ....Si ne vorbim ....Iar ne vom spune.....De toate ,iubite.....Zilnic ,ne sorbim .....Ne indragostim,de noi iubite!.....O zi frumoasa suflet drag ......O zi ,cu soare ...Sa bata la tine in prag......Al meu zambet ,mereu pastreazal ......Si du.l in necunoscut .....Acolo unde esti ,tu......Iubite drag ,imi esti minunat ...Ca raza de soare infierbantat .....Te sarut dulce ,suflet drag !

Niciun comentariu: