luni, 6 aprilie 2015

Lupta pentru ceea ce iti doresti si care iti apartine.Fiecare dintre noi asteapta sa.si intalneasca sufletul-pereche.Numai ca,nerabdatori din fire si grabiti cum suntem aproape toti,,am vrea ca acest lucru sa se intample brusc.Altii considera ca vor sti din prima clipa cand vor intalnii acea persoana,asa cum am considerat chiar eu.Lucrurile nu stau intotdeauna ,asa omul potrivit nu vine sa.ti bata la usa si mai rar se intampla sa.l observi dintr.o privire ca fiind alesul.Uneori inima ta canta ,dar nu are cine sa o auda.Uneori inima ta rade,dar nu are cine sa.i impartaseasca bucuria.Uneori,inima ta plange si e atat de dureros sa ii auzi suspinele,in tacere.Care insoteste singuratatea.Si totusi ,sunt atatia oameni ,acolo afara care ar fi bucurosi sa imparta cu tine cantecul si rasetele,si lacrimile.Vei gasi intotdeauna intelegere ,dragoste si iubire ,doar in barbatul tau.El,e totul ,el e intr.o dragoste curata.Doar un barbat adevarat va sti,sa te faca femeie,intr.untotul.El,e minunat ,intr.un cuvant .Iubite,saruta.ma inca-odata .Pe al meu obraz curat. Vreau sa simt dulceata cu care ma invalui ceas de ceas.Tu,iubite ,revino langa mine si ramai pentru totdeauna al meu barbat .

Niciun comentariu: