luni, 6 aprilie 2015

Pe aripile gandurilor ,mele.....Te zaresc amore ,doar pe tine.....A ta sunt ,pentru vesnicie....A ta ,voi fi acum si.n fiecare zi.....Avem o lume .....In care ,doar noi am ras si am plans....Noi doi avem un drum,de parcurs.....Agale il vom strabate.....Cu, bucurie....Avem spectactori, in toata lumea.....Avem o scena ,doar a noastra.....Atat de mare .......Aplauze avem la fiecare colt.....Suntem noi,artisti !?......Acestei lumi ,nebune.....Artistii,unei dragoste sublima.....Iubire avem ,la fiecare pas.....Suntem atat de mari.....Prin a noastra dragoste mare.....Avem dorinte ,vise ,iluzii.....Avem de toate ,numai impreuna.....Noi cele doua suflete ranite si pana la urma ,minunate......Noi,amoruri atat de fine....Avem iubirea atat de pura si o poezie.....Suntem suflete .....Intr.un oras atat de mare .....Si vine incet,amurgul....Peste acest oras,orasul nostru.....Orasul ,nostru minunat.....E orasul iubirii,a fericirii....E orasul florilor ....A iubirii ,noastre....Aici unde am cunoscut ,a noastra dragoste mare....O dragoste sublima,fina....E atat de senzuala ,romantica....Ne face atat de tineri,acesta iubire.....Suntem doi copii....O lume de poveste ,ne asteapta.....O lume, de vis iubite.....Privirea ta ,care m.a inebunit.....Starile febrile, care imi invaluia al meu trup......Langa tine totul  a fost atat de  minunat ....Langa tine,am renascut si  am, si murit .....A ta iubire ,pe care o simt.....Si o voi simtii....Esti drogul trupului meu ....Ramane iubirea ,acea energie....Care imi poate da,zile senine.....Tu iubite ,aseaza.te langa mine....Si da.mi numai fericire....Tu iubite,amor si nebunie .....Iubite,imi esti asezat intre flori fine.....Esti sublimul timpului prezent.....Ramai tu,cel diferit....Tu imi esti prezentul si viitorul.....Ador cuvintele .....Iubesc sa iti spun amorul,sa te scriu in a mele cuvinte ....Zi si noapte vreau sa fiu a ta ....Aici in cuvinte ,in poezii....Vreau poeme sa.ti daruiesc....Vreau iubire curata.....Vreau a ta nebunie....Te vreau pe tine,iubite.....As strabate lumea ,de mana cu tine.....As ,strabate si munti si vai....As, strabate acele mari....Acele oceane ,intinse....Am valuri ,numai pentru tine....Am de toate ,avem toate impreuna.....Am toate cele .....Ce nu ai tu.....Am acel ceva....Te am pe tine....Iubite,vreau mai un vers ,sa.ti daruiesc.....Sunt a ta melodie....Pe portativ,asezata....Am inima plina de dor si amor.....Am al tau trup ,sublim....Te am pe tine,un trupadur....Gandindu.ma la tine,amore.....Simt cum ma topesc,ma topeste aceasta dragoste.....Simt cum interiorul meu se ingusteaza.....Ma topesc de dragul tau ,iubite.....Iubesc amorul nostru de poveste.....Iubesc ,a mea nebunie....In culori s.au, in alb si negru....Tot asa dragul meu....In orice loc din lume....,eu te voi gasii....Prin vise ma voi plimba si te voi striga....Si al meu amor sublim....Ti.l voi daruii.....Iubite,se ascunde luna....Dupa nori...Iubite,te vad....Dar nu te zaresc....Iubite,revino langa mine....Sa avem un rost....Iubite,lasa.ma sa te iubesc....Iubite,  lasa.ma sa visez....Amore,amore,amore....Zile si nopti te voi chema....Iubite,cauta.mi al meu suflet .....Iasa mii de stelute ,din el.....Fierbinte e, si plin de lacrimi....Iubite ,pastreaza a mea iubire....Lasa sa ramana doar langa tine....Ramai tu, doar asa.....Iubite,te iubesc.....Si.n totdeauna ma voi regasii ....Doar in povesti....In povestea mea de amor....Care o impartasesc ,tuturor ....O noapte minunata iti doresc ,langa persoana draga ,pe care o iubesti ....De la mine ,numai bine.....!

Niciun comentariu: