joi, 30 aprilie 2015

Saruta.ma ,iubite......Saruta.ma cu foc......Saruta.ma de cu ziua.....Ca iti aduc noroc,iubite......Saruta.ma ,iubite.....Saruta.ma in noapte.....Saruta.ma,iubite......Si ale mele coapse.....Saruta.ma ,din nou.....Saruta.ma ,acum....Saruta.ma iubite.....Cum mai sarutat in trecut.....Iubite mai stai.....Doar langa al meu suflet.....Iubite in cuvinte.....Iubite, te mai vreau.....Inca o data .....Iubite te regasesc .....La mine.n ,noapte......Amor nebun.....Acum iti spun .....Iti spun ,iubirea.....Rupta din rai.....Divini acum,si.n viitor.....Ale noastre suflete,raman.....Mirese ,atat de fine ...Vor fi.....Iubim din nou ....Si ne indragostim ,mereu....De aceleasi flori ,atat de mirositoare.....Iubite ,te iubesc....Vino ca sa te dezmierd....Ale mele soapte ,sa le auzi.....Iubite,te chem.....Si te voi chema.....Iubite,mai spune.mi ceva.....Sa fi al meu....Iubite,mai mereu.....Doar eu sa stau ,in dreapta ta .....Iubite,cucereste.ma .....CU CE AI VREA !?....Cu ce ,iubirea mea .....Cu ale tale soapte si privirile atat de senzuale......Doar pentru mine ....Le.ai pastrat.....Iubite mai spune.mi ,din nou.....Destainuie amorul tau.....Iubite, nu ma lasa ....Iubite ,vreau mangaierea ta ....Iubite ,te voi astepta....Iubite,voi fi numai a ta ....Doar langa mine ,tu vei sta.....Ma vei dorii....Zi de zi....Si ale mele sarutari ,pe al tau trup.....Sa simti fiori ,mii si mii....Sa simti acele momente din care nu ai mai dorii sa te trezesti.....Vrei sa ramai inchis,in acel loc ,cu acel moment sublim.....Iubite,vino....Revino ca sa.ti spun ....Si lasa ca ploaia ,sa te acopere ....A mele lacrimi ,sa se prelinga ....Pe tine ,iubite....M.ai lasa.ma in noapte .....Ca eu,sa te pot acoperii....Cu darurile mele.....Acele daruri ,divine....,,AMOR ,IUBIRE,DRAGOSTE,FERICIRE,,.......Acestea ,ar fi darurile mele .....Pentru al meu suflet pereche.....In fiecare zi ,iti voi oferii ,,RESPECTUL,,......Si impreuna cu respectul ,totodata si ,,DRAGOSTEA SUBLIMA,,.......ADOR IUBITE,ACEST AMOR......ADOR SI MI.E DOR ....!

Niciun comentariu: