joi, 30 aprilie 2015

Te.am desenat,dragul meu .....Din creion,te.am conturat.....Culoare ,eu ti.am dat .....Apoi ,te.am inchis cu cheia sufletului meu.....Acolo ,undeva bine....Un loc stiut doar de mine .....Iubite ,a mea inimioara pastrez.o .....Nu o alunga ,dragul meu.....E comoara ta ......Iubite, te.am chemat.....Dragoste sa.ti daruiesc.....Iubite si sa.ti fredonez.....Amorul meu nebun.....Cu atata candoare.....Zilnic ti l.am spus.....Iubite, te iubesc.....Asa de mult ....Iubite, mai lasa.ma inca.o data ,buzele sa ti le sarut......Iubite,te mai vreau.....Ca la.n ceput.....Ca un copil ,tu sa ma privesti.....Si doar respect ,iubire sa.mi daruiesti.....Iubite,mai lasa.ma un minut.....Sa.ti fiu aproape.....Ca la inceput.....Sa simti inima mea ,cum bate dupa a ta .....Cat de tare arde ....Sa simti si sa nu uiti ....Iubire,mii de fiori in suflet....Sa te cuprinda .....Trupul sa ti.l inund....Cu al meu amor ,sublim.....Iubite te mai vreau .....Dar, doar in culori ....Transmite.mi iubirea ta .....Acea energie ,atat de puternica.....Auzi.mi ecoul cand te strig,iubire.....Lasa.ma sa te ating.....Lasa.ma sa ma patrund in al tau trup.....Iubite,te mai sarut .....La ureche iti soptesc ....Cat de mult ma bucur ,ca te.am cunoscut....Iubire,asteapta.ma din nou.....A noastra iubire s.o ridicam .....Si intotdeauna sa.i uram .....Mult noroc ,fericire si cat mai multa dragoste ......Iubite,ramai al meu pentru vesnicie.....Sa fim unul pe pamant .....Intre stele ,printre nori ....Doar amandoi ,sa ne purtam dragostea la DOI.....!

Niciun comentariu: