sâmbătă, 18 aprilie 2015

Simte.mi pantecul, iubite....Simte.ma numai pe mine.....Simte.mi aura ,iubite....Si dulceata ,din vene....Simte.mi sanii......Atat de excitati.....Simte.mi trupul,infierbantat....Simte.ma numai pe mine.....Atinge.mi gura,dragul meu.....Atinge.ma tu......Atinge.ma tandru....Romantic,sa ramai mereu......Iubite ,vino.....Sa simti ,iar pantecul meu....Tu, sa.ti prelingi atat de fin .....Al tau trup,peste al meu..................................Senzuali suntem,iubite.....Tandrii,sentimentali.......Nu doar ,in cuvinte.....Iubite tine.ma minte......Ne cucerim,iubite......Zilnic amandoi ,zambim.....Zilnic ,ne indragostim.....De noi si de ale noastre.....Buze moi.....Amore ,vino.....Langa mine.....Amore simte.te bine......Amore cucereste al meu suflet....Zi de zi.....Amore,scrie.mi poezii.....Amore,tu si eu.....Amore,te voi iubii mereu......Amore,esti viata mea.....Amore ,NU MA UITA !

Niciun comentariu: