sâmbătă, 18 aprilie 2015


Te privesc ,iubite.....Si mi.e dor.....Te privesc,amore.....Si mi.e greu.....Te doresc,acum....Si.n totdeauna.....Te doresc ,atat de mult.....Lasa.ma iubite.....Bratele sa ti le sarut.......Iubire calda....Te pastrez adanc in suflet......Iubire excitanta ......Iubire atat de colorata......Tu,esti tot .....O ,ciocolata......Iubire sublima....Esti atat de fina......Iubire ,cum sa te descriu.....Iubire cum as putea sa te mai scriu !?.....Ma pierd.....In a ta ,privire.....Ma pierd, cu firea.....Te sarut si tot te mai vreau.....Iubite,cauta.mi A mele buze.....In seri romantice......Si pline ,de iubire......Iubite ,adorabil imi poti fi.......In proze,scrieri,poezii.....Al meu tu esti,aici si oriunde.....Iubite,mai stai o clipa......Iubite,vino si saruta ......Iubite,lasa.ma sa te iubesc.....Iubite,vino ca sa.ti povestesc .....Singurul amor ,din povesti !

Niciun comentariu: