miercuri, 8 aprilie 2015

Te port mereu in suflet,o calator grabit ....Spre care tari straine cararea.ti se .abatu ?.....Pe la ce fel de neamuri departe .ai poposit ?.....In tihna carei case traiesti acuma tu ?....Dupa ce izvor bei apa tu, acum ?......Eu, cea care te plange si te asteapta,eu......Cu florile amintirii hranesc al vietii scrum.....Si beau fantani de lacrimi din ochii.mi tristi mereu ....In gandurile mele nimic nu e mai crunt....Decat al despartirii mult.indelung amar.....Pe langa el.oricare alt chin e.un vis cernut....Si l.as purta cu zambet ,voioasa ca de.un har.....Iubite ,asteapta.ma sa revin langa al tau trup ....Plin de sudoare,de atata iubire...Pentru mine......Iubite,revino numai langa mine.....Iubite ,cate nopti impartite ,la doi ?.....Iubite, atatea amintiri.....Iubite,amoruri nespuse....Lasate acolo undeva in urma.....Asteptand ,atatea raspunsuri.....Au fost atatea intrebari .....Si a lor raspuns, intotdeauna refuza sa apara.....Atatea bariere ,puse....Intre a noastre priviri.....Iubite,in vise ne regasim ...Acolo unde ne vorbim si ne iubim......Iubite,cata ceata intre noi.....Cat amar ,in ale noastre suflete.....Cate lacrimi prelinse ,pe fetele noastre !?......Atatia fiori ,iubite .....Atata dorinta ,de a ne daruii acestei mari iubiri.....Langa tine ,sunt dragul meu.....Langa tine voi sta ,doar eu......Doar pe tine ,te.am iubit .....De tine ,eu m.am indragostit ....Aici ,zi de zi.....Acelasi barbat minunat ,l.am dorit.....Aceeasi privire tampa ,eu mi.am dorit.o .....Doar eu ,am stiut sa ma pierd in necunoscut.... .Dar l.am vrut.........De la inceput.......Iubite ,cate drumuri ,ne desparte ?......Cate amintiri ,vor mai fi?.....Cate lacrimi varsate ,dragul meu ....Ma inund ,in dragostea mea mare.....M.am lasat purtata de aceasta minunata iubire .....Te.am strigat ,am urlat atat de tare .....Ca, am dorit minunea din departare ....Sa apara ,langa mine soare......Ador cantul meu....Il voi fredona ,doar eu.....Mereu......O seara cat mai frumoasa ,iubirea mea .....De la mine ,numai bine ....De la ,,DUMNEZEU,,tot ce vrei ! PUPICI DULCI,AMORUL MEU....SI VINO SA TE CULCI ,PE ALE MELE BRATE .....PURTAT ,SA FI DE VISE .....DOAR, LANGA MINE  SA REVI ......SI SA SIMTI AMORUL,IN FIECARE ZI !

Niciun comentariu: