miercuri, 8 aprilie 2015

Vino in bratele mele .....Sa ma pot juca,sa ma pot bucura......De ale tale, buze moi......Vino sa ma pierd.....In ale  tale brate moi......Vino ,dragul meu ....Sa te iubesc,doar eu....Vino sa te ating....Trupul sa.l sarut.....Vino langa mine....Sa te umplu de venin....Al meu trup,dezgolit....Sa.l simti cat e de ud.....Ale tale buze,sa le prelingi pe mine.....Ale tale nopti....Sa mi le dai....Al meu trup ti.l daruiesc....Suntem acel vis....Noi, realitatea....Noi,iubirea.....Noi, cele doua suflete pereche....Vino iubire langa mine....Ca doar aici iti este bine....Vino si spune.mi ,ca nu vei mai pleca....Ca noi, doar de mana vom fi....O viata.....Vino si da.mi toata dragostea ....Vino si las.o sa se topeasca ....Doar in bratele tale .....Vino,iubite sa te iubesc....Vino,iubite sa te dezmierd.....Vino si stai langa mine.....Vino, sa te pot scrie....Doar in cuvinte sfinte.....Vino amore,vino si ramai.....Langa dragostea ta,dintai.....Vino, sa ma scald.....In amorul de.altadat ....!

Niciun comentariu: