sâmbătă, 9 mai 2015

Iubire,o noua zi ......Iubire,,BUNA DIMINEATA,,........Amore iti sarut si fata ....Si.n asta dimineata.....Primeste al meu sarut.....Simte.l si n.ai sa.l uiti.....Iubite ,,BUNA DIMINEATA,,....O noua zi ,cu tine......O alta zi,cu a mea iubire.....Iubite,te am numai pe tine si acea dimineata ,atat de senina......Te am pe tine.....Numai cu iubire.....Iubire,tu esti fericire......Nebunie,curata.....Cuvinte atat de sublime......Iubire,atata dorinta......Iubire,de dimineata...Iubire nesabuinta....Atatia oameni,trecatori...Atatea fete si fiori....Atata dragoste,curata....Am inima atat de arsa.....Ai a mea iubire .....Si dragostea sublima.....Iubite,nu e joc......Iubite eu ti.am dat sufletul.....Ti.am dat ,doar iubire......Un amor sublim si fericire.....Eu,ti.am daruit a mea ,privire.....E dimineata ,iubite drag.....E dimineata cu soare......E dragoste si candoare.....Sunt eu,in a ta dimineata ...O floare......E dimineata mea.....E si a ta .....E dimineata noastra ......E doar amor ,iubire .....E ,fericire......NU  UITA , E TOATA  NEBUNIE ......Ai adus,primavara .....Dragul meu.....Mi.ai adus ,o floare ....Din gradina ta .....Ai sadit iubirea .....Si.ai presarat ,amorul.....Iubite mi.ai dus dorul.....Iubite ,te vreau neincetat......Amor curat ,amorezat.....Iubite imi doresc ,dorul aproape......Iubite,te vreau pentru mine.....Sa te pot iubii......Iubite ,imi doresc iubire......Doar langa tine.....Si multa fericire......Iubite,spune.mi din nou......Iubirea ,fericirea ,bucuria ......Ne apartin ,iubite drag.....Atat de cald,e amorul meu.....Ca acest anotimp.....Atat de draga .....Imi este iubirea......E cald dragul meu.....Si mi.e greu......Esti departe si nu te zaresc......Departe de al meu ,suflet......Amor nebun ,vino sa.ti spun......Te caut ,dar nu te gasesc......Vreau din nou,ca sa.ti vorbesc ......Iubite,TE IUBESC.......Mi.e dor de toate .....Si de noi ......Mi.e dor de soare.....Si de ploi......Mi.e dor si nu te gasesc.....Te vreau al meu......Si dincolo de nori.......

Niciun comentariu: