sâmbătă, 9 mai 2015

Raza mea de soare ......Lumina zarita in departare......Zarita ,pe bolta cereasca,iubite drag.......Esti fluturele meu.....Care imi duce amorul in zare......Revino pe brate ,la a ta iubire ,mare.......Amor ,iubite si mult dor......Amor nascut si un trandafir......Amor nascut numai pentru mine......Avem amor ca.n filme.....Amor in mii de culori.....Amor plin de flori......Iubite ,te iubesc .....Vreau sa ma daruiesc.....Unicului barbat ,romantic,senzual......Iubite doar eu,te am.....In mii de feluri.....Doar eu ,te savurez .....Si ma topesc de.al tau dor......Iubite priveste ,a mei ochi.....Iubite citeste in ei,iubirea ......Iubite ma pierd cu tot....Ma pierd cu firea ......Doar in privirea ta tampa......Iubite inca o.data .....Spune.mi iubire.........Iubeste.ma pe pat de flori......Iubite ,atat de mult te ador .......Iubite te vreau inca o zi......Iubite si maine ,tu sa vii......Astazi te voi iubii,mai mult ......Astazi si crangul de cocori......Iti vor soptii acele mii de soapte......Iubite,sa vi si la noapte........ETERNITATE  SUNTEM  NOI.......ETERNITATE  ,DOAR NOI AMANDOI  !

Niciun comentariu: