vineri, 12 iunie 2015

Langa tine iubirea mea ....Si pamantul se va cutremura.....Langa tine voi sta....Tot langa tine si ale mele vise ,vor zbura.....Voi iubii ,tot timpul ....Voi zambii,voi alerga prin mintea ta .....Si prin aceasta viata ....De mana ,cu tine ...Vom fi cele doua pasari divine ,gingase......E cald anotimpul ,in care suntem ....Fierbinte si atat de clar.....Cuvintele se scurg,iubire...Au elan ,au viata ...Noi le.am dat viata ....Am emanat ,zi de zi iubire.....Iubite te caut neincetat ....Strig al meu amor....Care e atat de fin.....Fierbinte a mea iubire....Urla ,dupa tine.....Urla si se zbate ....Din zi si pana.n noapte....Cu tine totul e frumos si sublim.....Tot.odata , cat de miraculos atat de misterios......Langa al tau suflet ....Langa al tau amor.....Voi sta eu.....Doar ,eu....Iubite mai spune.mi ,ca ti.e dor....Dor de mine .....Dor de a mea iubire atat de purificata.....Iubite ,urla de a ta fericire.....Ma pierd ,din nou.....Prin miile de cuvinte.....Prin miile de randuri....Ma pierd ,din nou.....La tine, pe bratele tale,calde ,puternice.....Ma pierd ,in miile de soapte spuse.....Ma pierd,odata ,doar eu cu ele....Ma pierd,in fata ta ...In fata iubirii mele....In fata oceanelor.....Pline de amor si durere.....Esti tu,acolo....Iubite drag....Esti pretutindeni....Si tot in zare....Imi voi iubii ,amorul.....Zaresc iubirea ....Dragostea ta mare....Doar langa tine ,stiu ca imi este bine.....Doar cu tine in mare,m.as arunca....Doar al nostru amor,ar ineca marea albastra ...Langa tine ,suflet drag .....Toate sa le simt....Numai cu tine,atat amorul ,dragostea si fericirea.....Sa simti ,iubite drag....Doar nebunia ....E nebunie ,incatusata .....In ale sa.le lanturi ....E legata ,pentru vesnicie ....Ca mi te.ai predat ,tu mie......Tu ,barbatul meu sublim......Amorul s.a prelins ,impreuna cu iubirea .....Ai lasat dragul meu ,ca nebunia sa ma patrunda toata ...Iai deschis usa sufletului meu....Si a mintii mele.....Se scurge ,incet a ta iubire ....Peste al meu trup dezgolit....Iubite,te rog m.ai spune.mi ,povesteste.mi....De a ta iubire mare.....Mi.e dor sa aud ,cum zilnic ,rasare iubirea la tine in suflet....Te iubesc frumos ,divin privesc....Al tau trup ,magnific....Divina si sublima ,e marea ta iubire.....Te caut peste tot....Scumpul meu ,iubit.....Te caut ,si ma fastacesc ....Tu iubite ,ma obsedezi......Avem o dragoste frumoasa .....Minunata ,pot spune....Sublima ,ca acele povesti s.au basme.....Suntem totusi ,noi......Cele doua suflete pereche.....Te ador ,iubire.....Si mi.e atat de dor.....Iubite atat de greu ,.....Atata nepasare,atatea bucurii ,iubite care ard.... Ard ,arde sufletele noastre .....Suflet drag ,tu ma strigi ,din departari ....Iar eu ,te strig de aici......Ma doresti ,acum ....Te simt,iti simt naduful care te.a invaluit......Sunt prezentul tau ,Sa fiu oare si viitorul !?.....Iubite,ard de atata dragoste nebuna.....Arde al meu suflet....Care l.am asternut ,la tine pe brate .....ESTI  NEBUNIE  , CURATA.....SCRISA  ,IN  A  MEA  CARTE  !

Niciun comentariu: