joi, 11 iunie 2015

Ne aflam aici in prag de seara si o noapte frumoasa ne asteapta ,iubire draga.....Pentru a fi fericiti ...Pentru a trai viata cu care am fost daruiti,pentru a exprima ceea ce suntem.Am fost creati pentru a percepe frumusetea creatiei si a ne trai vietile in iubire.....Dar daca nu putem recunoaste iubirea in noi insine ,poate sa ne iubeasca lumea intreaga ,noi nu ne vom da seama....In loc sa cautam iubirea in alti oameni ,mai bine am cauta.o in noi,pentru ca nu iubirea altor oameni ne va face fericiti ......Fericirea vine din iubirea pe care o simtim pentru ceilalti ,pentru Dumnezeu.....Si pentru intreaga creatie ......Cand primim iubirea altcuiva ,ne va face mare placere ....Simtim cum zburam ,ne luam avant.....Dar nu se compara cu ceea ce simtim .....Atunci cand percepem iubirea ,dinlauntrul nostru ...Propriei fiinte.....Este cel mai bun lucru vare ni se intampla ...Ni se poate intampla.....Suntem in rai,traim in beatitudine......Noaptea plina de amor ,iubirea impartasita la doi....Stiu ca viata este prea scurta pentru a o irosi in nefericire si neintelegeri cu cei pe care ii iubesc ....Ma bucur de prezenta lor ......Si le respect alegerile ,asa cum le respect si pe ale mele......Comunicarea ,intelegerea ,intelepciunea de a percepe oamenii,de ai vedea dincolo de aparente ....Si tot.odata de ai iubii ,cu bune cu rele .....Asta e viata ,asta e dragostea care fara sentimentul iubirii nu ar putea fi completa ...Dragostea si iubirea =NEBUNIA ....In sensul bun ....Un rezultat bine definit......~DECID SA.MI TRAIESC VIATA IN COMUNIUNE DEPLINA CU DUMNEZEU~......SI CU MAREA MEA IUBIRE !.....Inseamna ca am hotarat sa traiesc in iubire deplina.....Fata de amorul care ia nastere zi de zi ....Si fata de ,Dumnezeu.....Pentru care,ii pot multumii pentru tot ce mi.a daruit ....Bune s.au rele.....Incercari din care am stiut sa ma ridic singura fara niciun fel de arma......Rugiile mi.au fost pe deplin ascultate ....Ce minunata e dragostea ,cand pui multa iubire in toate gandurile tale ......In fiecare rugaciune.....Divin ,ti se pare totul .....Divin si atata puritate in jur......Toate trebuie facute cu o intelepciune fantastica.......Sunt atatea afirmatii ,care reprezinta o demarcatie ferma intre o stare trecuta si cea prezenta ......Fara putinta de intoarcere .....Este un legamant facut cu Dumnezeu ....Din acest,, moment,,m.am angajat Intr.o relatie cu toata responsabilitatea ...Intreaga mea credinta este acolo ,intreaga mea autoritate .....E sufletul meu ,e inima mea si un trup care s.a predat amorului !

Niciun comentariu: