duminică, 3 ianuarie 2016

Atatea ganduri si dorinte neintelese

Frumos preling iubite drag....Gandul si sublima mea dorinta....Care zilnic te asteapta ....Nerabdatoare era si este ....Sa te ravada clipade clipa ... Sa nu mai pleci , sa te lasi umezit de.al meu sarut lasciv....Si sa poti sta subt a mea aripa....Si minunate clipe traite in extaz....Sa fi fost ele iubite , pasionale , senzuale ....Iubite , unde sunt dorintele ?....Cele atat de arzatoare ....Pe care le.am plimbat , an de an.....Ca sa.si gaseasca a lor liniste , doar pe bratele tale....Sa se fi putut prelinge usor....Pe al tau trup ....Sa fi putut simtii amandoi , amorul care n.a vrut sa plece ....Vroia sa ramana langa noi ....Putere sa ne fi dat amandurora.....Ca ,si pe mai departe ....Sa ne putem scrie in a noastra carte , iubirea si unica poveste sublima .....Amorul a stat acolo undeva , neintrebat doar tacut si rece ...A razbit printre multele flori facute carare ,spre a noastra frumoasa carte....Adancurile lui , atat de arzatoare ...Minunate fiind ele....A cuprins lumea de poveste....Si iubirea mea cea fierbinte ti.a incalzit clipele tale , zilele si noptile pline de dor....S.a contopit cu iubirea ta rece , tampa pana la urma....Au devenit una si aceeasi ....Iubite , spune.mi al tau vers....Sublim si extrem de fin....Spune.mi din nou...Ca toata iti plac....Buzele lasale sa te prelinga ...Si.n ceasul rece, sa fi incalzit ....De unicul amor divin....Mirific, unic-sublim.....E un amor nebun ....Un demon esti ....In fiecare zi ....Cu mine te hranesti clipa de clipa ....Suavele mele maini care te.au protejat ....De la.n ceput eu ti.am promis.....Ca doar eu , voi fi in dreapta ta ... Pentru o frumoasa vesnicie ....Ganduri neintelese , cuprinse dea lor minunata fantezie de.o clipa....Firav , tacut ....Noi amandoi, prin lumea de poveste...Ne vom prelinda la brat , prin anotimpul rece ~~IARNA ~~....Si multe alte poeme de amor , noi doi vom mai scrie ....Le vom face cunostinta , cu anotimpurile toate ....In frumoase acorduri se vor auzii...Iubite , tu scrie.mi ca ai sa vii...Sa.mi dai un duav sarut....Sa nu.l prea pot uita , atat de curand ....Sa.l pot simtii real si sa.l umezesc cu ardoarea interioara ...Intotdeauna sa.ti poata ramane , doar el in vers si.n scumoa rima ....Poemul de zi cu zi , sa fi tu ... Sa.mi pot hranii sufletul si trupul dezgolit....Amor imbatat mai vino ,odat .....Sa pot privii in ochii tai ....Iubirea si scumpa nemurire ....Esti, o raza de soare in asfintit ....Si.n amurgul serii , esti poezia mea cu care ma dezmierd suav....Pe ale tale brate calde , ma voi lasa culcata ....Si.a ta nebuna mangaiere sa ma atinga ...Sa simt adierea ta acum si maine ....Iubeste.ma suav....Asa cum te.am invatat ....Iubeste.ma mereu , doar tu barbatul meu....Cu tine am atins nebunia unui amor sublim ....Extazul e fierbinte ....La fel si ale mele buze ....Care clipa de clipa , cersesc al tau amor ....Iubite , suntem sublimi si doar noi putem traii , un unic amor senzual , atat de incitant ....Iubite , din nou mi se face dor ....Dor de tine , dor de noi.....Dor de , nemurirea eterna traita in doi ♥

Niciun comentariu: