duminică, 3 ianuarie 2016

CU TINE ,AM FOST SI AZI ♥

O noua zi ....Se apropie de final....Si.n departarea calda ....Te revad , iar....Revad, bucuroasa ...Acelasi chip frumos....Care sclipeste si.mi zambeste mladios....Si.n aceasi oglinda , se oglindeste....Subt norii pufosi , rasar eu ....Printesa ta ....Iubita , calda si invaluita de.al tau mister sublim..Ma cheama suav....Sa ma dezmierde iar....Sa.mi las inima , sa mi.o umezeasca si.a lui savoare s.o gust mereu ....E doar , a iubitului meu ....Sufletul il cheama ....Numai langa mine sa poata sta...Doar bucurii , sa.i pot da....Si fericiri nemasurate ....Un labirint e sufletul meu ....Ragaz am , in voie il duc mereu....Tot langa mine ....Mereu sa stea....Inc.o vesnicie , dragostea mea....Sa poata fi, iubirea unicul dar maret....In ochii lui ...Sa ma pot revedea ....Sa.mi pot oglindii si eu , iubirea mea ....De fiecare data , cand o.i vrea ....Sa ma dezbrac de prejudecati ....Ca sunt doar a lui , sa pot lasa amorul sau ....Sa ma imbrace mereu ....Sa ne prelingem , noi amandoi...Peste munti si peste vai....Peste dunele de nisip fierbinte ....Preling si.n amurg amorul meu , sa.l poti simtii acolo departe ...Sa.i dai sublimul noptilor de iarna ... A noptilor fierbinti si fara teama....Sa mergem in alta lume , plina de poeme si poezie ....O lume impartita numai la doi.....Unde iubirea e incalzita dea noastra minunata si calda candoare ....Din nou asezata in fata filelor albe imaculate , care o data vor fi prinse gila cu fila in a noastra frumoasa carte.....Unde imi descarc sufletul ....In fata ta imi daruiesc trupul ....Atat de incitant si amorezat ....Atatea ganduri fierbinti , care se plimba necontenit prin fata ta ....Si tot revad bucuroasa , aceleasi file albe....Si iubesc sa.mi astern clipa de clipa amorul ...Il simt atat de profund , ca si cum imi simt somnul patimas.....Sunt cuvinte sublime asternute....Care sa poata , sa ramana.n amintire.....Vor ramane calde ale mele soapte de alint ....Le vei simtii si dragi ti.or fi.....In iubirea ta , in tandretea cu care ma iubesti si in candoarea viselor.....Intotdeauna ma voi preda singurei iubiri divine ....Cu ochii te.am zarit ....Cu gura ti.am vorbit , cu gandul te.am imbracat ....Cu  trupul te.am dezmierdat .....Cu inima , te.am purtat pretutindeni .....Cu sufletul , te port noapte de noapte si  te dezbraci , de ale tale sublime soapte....Ma pierd in ale mele cuvinte de alint ....Iubesc si ma indragostesc ....Iubite , iubirea noastra e mare ....E divina , e sublima .....In fata destinului imi pun sufletul ....In fata ta , imi aplec privirea ....Sa.mi poti purta apoi , al meu trup ....In visul tau ....Acolo unde suntem noi....Noi doi iubite ....Acolo in vise , e viata noastra minunata ....Acolo undeva e casa noastra ...Atat de minunata si emana acea caldura plina de iubire.....Destinul nostru e pecetluit , pentru vesnicia ascunsa .....Tot revad si iar imi dezmierd iubirea , pe brate la tine ....Unde simt , nemurirea .....Atat de minunata sunt , doar langa tine .....Iubite, langa tine ma simt femeie ....Noi doi si.o lume plina de flori ....Atatia fiori iubite ....Se plimba de mana cu clipele noastre divine ....♥Iubeste.ma si.n asta noapte rece ♥

Niciun comentariu: