miercuri, 18 martie 2015

Desi este inca noapte....Simt ca maine vine ,oare vara !?......Cu lungi gene de marar....Si cu ochii de mustar.....Cu obrajii,de caisa.....Unduit a narcisa......Ca o pasare maiastra....El va bate la fereastra.....Eu.i deschid ,el intra.n casa.....Tarcat si pepenos ....Esti tu iubite ,.....S.au oare cine bate la fereastra mea ?.....Suntem doi iubiti....Extrem de fericiti.....Suntem minuni....In mii de culori.....Suntem, cele doua suflete pereche.....Aici pe file ,te astern.....Dar tu,nu ai pereche.....Iubesc acest barbat adevarat .....Iubesc si.l divinizez......Amor nebun,din povesti....Amor sublim....Doar eu te scriu.....Vreau sa te visez.....Si tot sa.ti povestesc....Vreau doar amorul tau....Sa te am mereu.....Suntem nebuni,atat de diferiti.....Iubiti si indragostiti.....Dragoste curata,imiresmata.....Amor curat si clar....Iubire fara de pacat....Doar cu tine am.....Saruta.ma iubite....Saruta.mi trupul ....Inunda.ma cu totul.....La tine in brate ,eu sa.ti duc dorul.....Lasa ca stelele ,sa.ti vorbeasca ....Lasa ca luna sa.ti povesteasca.....Numai de amorul meu.....Acum si.n.totdeauna.....Sa ma iubesti ,mereu .....Indragostita voi ramane....Pentru eternitate ,doar de tine .....Ramai numai al meu ....Pentru totdeauna.....Te iubesc,amorul meu.....Te voi iubii, mereu.....Doar eu.....Saruta.mi ochii .....Saruta.mi lacrima ca e,  a ta ......Iar eu, pentru totdeauna...Iti voi canta......Pentru vesnicie.....Iti voi canta ,amorul.....L.am imbinat si impreunat ,cu dorul.....O sa.ti duc iubirea.....Nu pentru o clipa.....Ci, pentru o vesnicie......Iubeste.ma dragul meu.....Simte.mi inima ,cum bate ....Numai pentru tine,in noapte.....Asculta.mi glasul,iubite.....Te striga ,te vrea acum si.n totdeauna....Nu mai ranii al meu suflet....Iubeste,dar numai cum se cuvine.....In ccuvinte ,real s.au ireal...Doar a ta voi fi.....Sunt al tau suflet chinuit....Doar iubeste.ma la infinit.....Te duc ,te port in noapte.....Dragul meu.....Te voi duce oriunde ,doar eu.....Sa te porti pierde,in mine.....Si doar cu mine sa fi BARBAT.....Acel unic,barbat adevarat ....SUNTEM INCEPUTUL SI SFARSITUL ,DRAGUL MEU ....NOI VOM FI MEREU,DOAR DOI !

Niciun comentariu: